Pregled bibliografske jedinice broj: 504036
Spolne razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture
Spolne razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 328-334 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 504036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spolne razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture
(Gender differences in motivation for physical education.)
Autori
Maršić, Tošo ; Paradžik, Petar ; Breslauer, Nevenka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 3;
328-334
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
intrinzična motivacija; orijentacija u nastavi; spolne razlike; nastava TZK-a.
(intrinsic motivation; gender differnc; physical education)
Sažetak
U radu su istraživane spolne razlike između učenika i učenica srednje škole u intrinzičnoj motiviranosti i orijentaciji u nastavi TZK-a. Kanoničkom diskriminativnom analizom utvrđene su statistički značajne spolne razlike u motivaciji za nastavu. Učenici su u odnosu na učenice nešto više intrinzično motivirani i znatno više ego orijentirani. U orijentaciji učenika na svladavanje zadataka nema spolnih razlika. Dodatno je potvrđena visoka povezanost faktora intrinzične motivacije i orijentacije na zadatak. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu spolno diferenciranog pristupa u modeliranju motivacije učenika i učenica u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts