Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503953

Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke


Nola Živković, Diana
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 503953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke
(Event sponsorship as a brand positioning strategy tool)

Autori
Nola Živković, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
21.02

Godina
2011

Stranica
113

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Sponzorstvo; sponzoriranje; manifestacija; pozicioniranje; transfer vrijednosti
(Sponsorship; sponsoring; event; postioning; value transfer)

Sažetak
Na globaliziranom tržištu gdje vlada jaka konkurencija, sve je više promotivnih kampanja koje promoviraju različite marke prema ciljnim tržištima i segmentima potrošača. U komunikacijski zasićenom okruženju teško je istaknuti marku u odnosu na konkurentske marke, te je još teže privući pozornost potrošača, a posebice je teško osmisliti poruku koja će biti relevantna potrošačima i izazvati njihovu reakciju ili stav prema marci. Cilj ovog rada je potaknuti istraživanja sponzorstava kao oblika marketinške aktivnosti i potaknuti praćenja učinaka ulaganja u sponzorstva. Analiza literature pokazuje da sponzoriranje može biti vrijedan alat za jačanje imidža marke ili poduzeća, probijanje komunikacijske zagušenosti, te biti alat za pozicioniranje marke, a u posljednje vrijeme i alat za povećanje prodaje. Sponzorstvo može biti usmjereno na potrošače, distributivne kanale, financijske institucije, vladu, društvo i zaposlenike. Osim ovih primjena sponzoriranje može imati i šire implikacije na društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. Empirijskim istraživanjem utvrdila se percepcija potrošača prema sponzoriranju manifestacija, djelovanje sponzoriranja na odnos potrošača prema sponzorima i namjeru kupovine marke sponzora. U zaključnom poglavlju dane su smjernice za korištenje sponzoriranja manifestacija, kako sa strateškog tako i s izvedbenog aspekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nola Živković, Diana
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Nola Živković, D. (2011) 'Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nola \v{Z}ivkovi\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {113}, keywords = {Sponzorstvo, sponzoriranje, manifestacija, pozicioniranje, transfer vrijednosti}, title = {Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke}, keyword = {Sponzorstvo, sponzoriranje, manifestacija, pozicioniranje, transfer vrijednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nola \v{Z}ivkovi\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {113}, keywords = {Sponsorship, sponsoring, event, postioning, value transfer}, title = {Event sponsorship as a brand positioning strategy tool}, keyword = {Sponsorship, sponsoring, event, postioning, value transfer}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font