Pregled bibliografske jedinice broj: 503953
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 503953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke
(Event sponsorship as a brand positioning strategy tool)
Autori
Nola Živković, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
21.02
Godina
2011
Stranica
113
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
Sponzorstvo; sponzoriranje; manifestacija; pozicioniranje; transfer vrijednosti
(Sponsorship; sponsoring; event; postioning; value transfer)
Sažetak
Na globaliziranom tržištu gdje vlada jaka konkurencija, sve je više promotivnih kampanja koje promoviraju različite marke prema ciljnim tržištima i segmentima potrošača. U komunikacijski zasićenom okruženju teško je istaknuti marku u odnosu na konkurentske marke, te je još teže privući pozornost potrošača, a posebice je teško osmisliti poruku koja će biti relevantna potrošačima i izazvati njihovu reakciju ili stav prema marci. Cilj ovog rada je potaknuti istraživanja sponzorstava kao oblika marketinške aktivnosti i potaknuti praćenja učinaka ulaganja u sponzorstva. Analiza literature pokazuje da sponzoriranje može biti vrijedan alat za jačanje imidža marke ili poduzeća, probijanje komunikacijske zagušenosti, te biti alat za pozicioniranje marke, a u posljednje vrijeme i alat za povećanje prodaje. Sponzorstvo može biti usmjereno na potrošače, distributivne kanale, financijske institucije, vladu, društvo i zaposlenike. Osim ovih primjena sponzoriranje može imati i šire implikacije na društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. Empirijskim istraživanjem utvrdila se percepcija potrošača prema sponzoriranju manifestacija, djelovanje sponzoriranja na odnos potrošača prema sponzorima i namjeru kupovine marke sponzora. U zaključnom poglavlju dane su smjernice za korištenje sponzoriranja manifestacija, kako sa strateškog tako i s izvedbenog aspekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija