Pregled bibliografske jedinice broj: 503616
Razredbeni postupak na studiju za učitelje
Razredbeni postupak na studiju za učitelje // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Vladimir Rosić (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 417-425 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 503616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razredbeni postupak na studiju za učitelje
(Admission criteria for the teacher students)
Autori
Nenadić-Bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Vladimir Rosić - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 417-425
ISBN
953-6104-15-6
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
studij za učitelje; razredbeni postupak
(study for teachers; admission criteria)
Sažetak
U radu se iznose neki rezultati istraživanja procedure i kriterija odabira studenata za učiteljski studij. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku studenata Visoke učiteljske škole u Zadru. Podatci su prikupljeni metodom ankete pomoću konstruiranog upitnika.Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti nezadovoljni postojećim sustavom provjere te predlažu izmjene razredbenog postupka. To se, prije svega, odnosi na uvođenje provjere određenih osobina i motivacije kandidata, a na uštrb testiranja znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija