Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503583

Istraživanje zadovoljstva u funkciji održavanja suradnje sa klijentima


Andrlić, Berislav
Istraživanje zadovoljstva u funkciji održavanja suradnje sa klijentima // Zbornik radova 16.međunarodnog savjetovanja Održavanje 2010, Šibenik, Hrvatsko društvo održavatelja
Šibenik, Hrvatska: EFNMS, HIS, DAAAM International Vienna, 2010. str. 208-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 503583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje zadovoljstva u funkciji održavanja suradnje sa klijentima
(Satisfaction survey in the function of maintaining collaboration with clients)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 16.međunarodnog savjetovanja Održavanje 2010, Šibenik, Hrvatsko društvo održavatelja / - : EFNMS, HIS, DAAAM International Vienna, 2010, 208-214

Skup
Održavanje 2010

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 25.05.2010. - 27.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
- istraživanje tržišta - zadovoljstvo klijenata - održavanje
(- Market research - Customer satisfaction - Maintenance)

Sažetak
U prikupljanju valjanih i pouzdanih informacija obavlja se niz aktivnosti koje se zajednički nazivaju procesom istraživanja tržišta. Taj proces se sastoji od logičnog redoslijeda postupaka što ih treba provesti da bi se u konačnici došlo do pouzdanih i valjanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju. Metoda ispitivanja kao najčešće korištena metoda se može obaviti četirima osnovnim načinima komuniciranja s ispitanicima: osobno ispitivanje, poštanska anketa, ispitivanje telefonom i ispitivanje putem računala. Fokus rada će biti usmjeren na osobno ispitivanje zadovoljstva putem anketnog upitnika na uzorku klijenata na hrvatskom konditorskom tržištu. Dobiveni rezultati služit će kao podloga poslovnom odlučivanju u cilju održavanja dugoročne suradnje sa klijentima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Istraživanje zadovoljstva u funkciji održavanja suradnje sa klijentima // Zbornik radova 16.međunarodnog savjetovanja Održavanje 2010, Šibenik, Hrvatsko društvo održavatelja
Šibenik, Hrvatska: EFNMS, HIS, DAAAM International Vienna, 2010. str. 208-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Andrlić, B. (2010) Istraživanje zadovoljstva u funkciji održavanja suradnje sa klijentima. U: Zbornik radova 16.međunarodnog savjetovanja Održavanje 2010, Šibenik, Hrvatsko društvo održavatelja.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2010}, pages = {208-214}, keywords = {- istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta - zadovoljstvo klijenata - odr\v{z}avanje}, title = {Istra\v{z}ivanje zadovoljstva u funkciji odr\v{z}avanja suradnje sa klijentima}, keyword = {- istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta - zadovoljstvo klijenata - odr\v{z}avanje}, publisher = {EFNMS, HIS, DAAAM International Vienna}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2010}, pages = {208-214}, keywords = {- Market research - Customer satisfaction - Maintenance}, title = {Satisfaction survey in the function of maintaining collaboration with clients}, keyword = {- Market research - Customer satisfaction - Maintenance}, publisher = {EFNMS, HIS, DAAAM International Vienna}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font