Pregled bibliografske jedinice broj: 503582
Eligible customer management-upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima
Eligible customer management-upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima // Praktični menadžment, 1 (2010), 47-53 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 503582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eligible customer management-upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima
(Eligible customer management)
Autori
Andrlić, Berislav ; Hak, Mario
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 1
(2010);
47-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
management ; marketing ; customer
(upravljanje ; marketing ; klijent)
Sažetak
U dinamičnom poslovnom okruženju današnjice, tržišni subjekti teže poboljšanju usluga krajnjim korisnicima, te unapređenju kvalitete poslovnih procesa, što posljedično dovodi i do unapređenja proizvoda i usluga kako u poduzećima tako i u državnim institucijama. Za ususret takvim izazovima, mnogi subjekti su razvili koncept bližih odnosa sa svojim klijentima uz primjenu novih modela poslovnih procesa. Razvojem novih trendova, pojavljuju se i novi modeli razmjene informacija između subjekata na tržištu. ECM (Eligible Customer Management)- upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima je potpuno novi koncept u poslovanju koji svoje uporište nalazi u već postojećem CRM-u (Customer Relationship Management)- upravljanju odnosima s klijentima. Ovaj rad ima za cilj utvrditi relevantna obilježja strateškog razvoja modela CRM i ECM u poduzećima i državnim institucijama, i primjenu određenih „povlastica“ u poduzećima, ali i „povlastica“ koje su uvele pojedine članice Europske Unije, a kroz nulte ili snižene porezne stope.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija