Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503526

Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama


Pejić Papak, Petra; Tuhtan Maras, Tanja; Arrigoni, Jasna
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2005. (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 503526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama
(MODERN APPROACHES TO ENCOURAGING CHILDREN'S TALENTS THROUGH CREATIVE WORKSHOPS)

Autori
Pejić Papak, Petra ; Tuhtan Maras, Tanja ; Arrigoni, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, knjiga sažetaka / - , 2005

Skup
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.05.2005. - 21.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
darovitost; izvannastavne aktivnosti; kreativne radionice; obogaćivanje programa; okruženje
(giftedness; extracurricular activities; creative workshops; program enrichment; surroundings)

Sažetak
Napredak svakog društva u velikoj mjeri ovisi o tome kakav je odnos prema njegovim najsposobnijim članovima te o brizi za primjeren razvoj njihovih potencijala. U osnovi svakog stvaralaštva leži kreativnost. I suvremene definicije darovitosti tretiraju kreativnost kao jednu od svojih osnovnih sastavnica uz sposobnost i osobine ličnosti (motivacija). Teorijska i praktična iskustva pokazuju da se kreativnost može razvijati, a suvremeni programi moraju zadovoljiti neka osnovna polazišta. Od tri oblika odgojno-obrazovne potpore darovitim učenicima (akceleracija, izdvajanje, obogaćivanje) u ovom radu smo se usmjerili na obogaćivanje programa koji je u praksi najčešće prihvaćen oblik potpore darovitim učenicima. Osim dva modela obogaćivanja programa koja se primjenjuju u svijetu (Obogaćeni trijadni model J. Renzullija i Bloomova taksonomija znanja), posebno smo naglasili značaj kreativnih radionica u okviru redovnog nastavnog programa, ali i kao dijela izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti. Osnovni je cilj da se unaprijed pripremljenim kreativnim aktivnostima omogućiti djeci spoznavanje sebe i okruženja s naglaskom na cjelovitom osobnom rastu i razvoju svakog pojedinca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Petra Pejić Papak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pejić Papak, Petra; Tuhtan Maras, Tanja; Arrigoni, Jasna
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2005. (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)
Pejić Papak, P., Tuhtan Maras, T. & Arrigoni, J. (2005) Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama. U: Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Peji\'{c} Papak, Petra and Tuhtan Maras, Tanja and Arrigoni, Jasna}, year = {2005}, keywords = {darovitost, izvannastavne aktivnosti, kreativne radionice, oboga\'{c}ivanje programa, okru\v{z}enje}, title = {Suvremeni pristupi poticanju dje\v{c}je darovitosti s kreativnim radionicama}, keyword = {darovitost, izvannastavne aktivnosti, kreativne radionice, oboga\'{c}ivanje programa, okru\v{z}enje}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peji\'{c} Papak, Petra and Tuhtan Maras, Tanja and Arrigoni, Jasna}, year = {2005}, keywords = {giftedness, extracurricular activities, creative workshops, program enrichment, surroundings}, title = {MODERN APPROACHES TO ENCOURAGING CHILDREN'S TALENTS THROUGH CREATIVE WORKSHOPS}, keyword = {giftedness, extracurricular activities, creative workshops, program enrichment, surroundings}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font