Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503521

HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?


Vidulin-Orbanić, Sabina; Pejić Papak, Petra
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? // Škola po mjeri(monografija) / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 15-32


CROSBI ID: 503521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?
(HNOS and modern school: Reaction or Interaction?)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina ; Pejić Papak, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Škola po mjeri(monografija)

Urednik/ci
Kadum, Vladimir

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2009

Raspon stranica
15-32

ISBN
978-953-7498-24-5

Ključne riječi
kvalitetna škola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa
(quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training)

Sažetak
Učinkovito djelovanje u suvremenom društvu zahtijeva novu tipologiju znanja, vještina, vrijednosti i stavova, nove kompetencije pojedinaca. Otvorenost potrebama današnjice i susret s realnom životnom sredinom čini školu suvremenom. Osnovni uvjeti koncipiranja suvremene škole odnose se na određivanje strukture sadržaja obrazovanja, poticanje individualnosti i kreativnosti, upoznavanje i ovladavanje novim tehnologijama te afirmiranje cjeloživotnog obrazovanja. Kvaliteta i djelotvornost škole rezultat je sustavnog unapređivanja kvalitete rada. Upravo je Hrvatski nacionalni obrazovni standard cjelovit pristup obrazovnom procesu koji nastoji uskladiti nove prijedloge promjena s novim saznanjima o poučavanju i učenju usmjerenim na razvojne razine učenika. Predlažu se didaktičko-metodički sustavi koji učenicima pružaju mogućnost izbora sadržaja, metoda, oblika i uvjeta za ostvarivanje programskih ciljeva i sadržaja. U skladu s time, u radu se prikazuju rezultati istraživanja o poimanju Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda studenata razredne nastave Sveučilišta u Puli, Rijeci i Splitu. Cilj istraživanja bio je iskazati percepciju studenata u svezi promjena u nastavnoj praksi uvođenjem HNOS-a. Zaključak navodi na to da se ukupna percepcija studenata odnosi na promjene vezane uz uporabu suvremenih oblika rada te aktivniji i kreativniji rad učenika i učitelja i pridavanje važnosti (samo)vrednovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Petra Pejić Papak (autor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina; Pejić Papak, Petra
HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? // Škola po mjeri(monografija) / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 15-32
Vidulin-Orbanić, S. & Pejić Papak, P. (2009) HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?. U: Kadum, V. (ur.) Škola po mjeri(monografija). Pula, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 15-32.
@inbook{inbook, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina and Peji\'{c} Papak, Petra}, editor = {Kadum, V.}, year = {2009}, pages = {15-32}, keywords = {kvalitetna \v{s}kola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa}, isbn = {978-953-7498-24-5}, title = {HNOS i suvremena \v{s}kola: Reakcija ili interakcija?}, keyword = {kvalitetna \v{s}kola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina and Peji\'{c} Papak, Petra}, editor = {Kadum, V.}, year = {2009}, pages = {15-32}, keywords = {quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training}, isbn = {978-953-7498-24-5}, title = {HNOS and modern school: Reaction or Interaction?}, keyword = {quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font