Pregled bibliografske jedinice broj: 503513
Ekonomsko okruženje u međunarodnom marketingu
Ekonomsko okruženje u međunarodnom marketingu, 1993. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 503513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekonomsko okruženje u međunarodnom marketingu
(Economic Environment in International Marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Informator
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
1993
Ključne riječi
ekonomsko okruženje; međunarodni marketing
(economic environment; international marketing)
Sažetak
Fenomen ekonomskog okruženja i njegove potencijalne efekte na program međunarodnog marketinga, u praksi je potrebno analizirati sa makrostanovišta i sa mikrostanovišta. Ishodište makroekonomskog okruženja na stranom tržištu čine ljudi sa svojim željama i potrebama te ekonomska politika zemlje. Ovi faktori određuju privredne izglede poduzećaza uspjeh. Mikroekonomsko okruženje odnosi se na konkurentsku sposobnost poduzeća da zadovolji potražnju na inozemnom tržištu i efikasno se natječe s već prisutnim poduzećima na istom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija