Pregled bibliografske jedinice broj: 503509
Političko okruženje u međunarodnom marketingu
Političko okruženje u međunarodnom marketingu, 1993. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 503509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Političko okruženje u međunarodnom marketingu
(Political environment in international marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Informator
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
1993
Ključne riječi
političko okruženje; međunarodni marketing
(political environment; international marketing)
Sažetak
Poslovne transakcije i odlučivanje u međunarodnom marketingu pod utjecajem su političkih zbivanja zemalja uključenih u međunarodno poslovanje. Politička stabilnost predstavlja ključnu varijablu koju treba procijeniti prije nastupa na inozemnom tržištu. Pažljivo istraživanje, upoznavanje i praćenje političkog okruženja, nužno je prije odluke o uključivanju na međunarodno tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija