Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503502

Što je to kulturno okruženje u međunarodnom marketingu?


Ozretić Došen, Đurđana
Što je to kulturno okruženje u međunarodnom marketingu?, 1993. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 503502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što je to kulturno okruženje u međunarodnom marketingu?
(What is the cultural environment in international marketing?)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Izvornik
Informator

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
1993

Ključne riječi
kulturno okruženje; međunarodni marketing
(cultural environment; international marketing)

Sažetak
U ovom članku autorica piše o kulturnom okruženju u međunarodnom marketingu poznavanje kojeg je izuzetno važno ako se želi poslovati na inozemnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Što je to kulturno okruženje u međunarodnom marketingu?, 1993. (ostali članci/prilozi).
Ozretić Došen, Đ. (1993) Što je to kulturno okruženje u međunarodnom marketingu?. Informator. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, keywords = {kulturno okru\v{z}enje, me\djunarodni marketing}, title = {\v{S}to je to kulturno okru\v{z}enje u me\djunarodnom marketingu?}, keyword = {kulturno okru\v{z}enje, me\djunarodni marketing} }
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, keywords = {cultural environment, international marketing}, title = {What is the cultural environment in international marketing?}, keyword = {cultural environment, international marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font