Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503397

Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta


Nenadić-Bilan, Diana
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 37-42 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 503397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta
(The role of context and preschool children learning)

Autori
Nenadić-Bilan, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003, 37-42

Skup
Znanstveno-stručni skup Djetinjstvo, razvoj i odgoj

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.05.2003. - 24.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kontekst učenja; kontekstualni model učenja; učenje predškolske djece
(context of learning; contextual model of learning; preschool children learning)

Sažetak
Kontekstualni model učenja polazi od pretpostavke da se cjelokupni proces učenja odvija u različitim situacijama, i to u suodnosu između djeteta i njegove okoline. Učenje predstavlja integrirano iskustvo koje se stječe u kontaktima s predmetima iz okruženja. Ovim modelom opisuju se tri konteksta koja doprinose djetetovoj interakciji s predmetima, te učenju i usvajanju pojmova: osobni, sociokulturni i fizički konetkst. Deset ključnih čimbenika utječu na stjecanje neposrednog iskustva: motivacija i očekivanja, interes, prijašnje znanje i iskustvo, izbor i kontrola, posredovanje unutar skupine, drugi kao posrednici, najava, mjesto, nacrt te buduće pojačavanje događaja i iskustva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Diana Nenadić-Bilan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić-Bilan, Diana
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 37-42 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Nenadić-Bilan, D. (2003) Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta. U: Bacalja, R. (ur.)Djetinjstvo, razvoj i odgoj.
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2003}, pages = {37-42}, keywords = {kontekst u\v{c}enja, kontekstualni model u\v{c}enja, u\v{c}enje pred\v{s}kolske djece}, title = {Uloga konteksta i u\v{c}enje pred\v{s}kolskog djeteta}, keyword = {kontekst u\v{c}enja, kontekstualni model u\v{c}enja, u\v{c}enje pred\v{s}kolske djece}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2003}, pages = {37-42}, keywords = {context of learning, contextual model of learning, preschool children learning}, title = {The role of context and preschool children learning}, keyword = {context of learning, contextual model of learning, preschool children learning}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font