Pregled bibliografske jedinice broj: 503397
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 37-42 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 503397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga konteksta i učenje predškolskog djeteta
(The role of context and preschool children learning)
Autori
Nenadić-Bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Djetinjstvo, razvoj i odgoj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003, 37-42
Skup
Znanstveno-stručni skup Djetinjstvo, razvoj i odgoj
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.05.2003. - 24.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kontekst učenja; kontekstualni model učenja; učenje predškolske djece
(context of learning; contextual model of learning; preschool children learning)
Sažetak
Kontekstualni model učenja polazi od pretpostavke da se cjelokupni proces učenja odvija u različitim situacijama, i to u suodnosu između djeteta i njegove okoline. Učenje predstavlja integrirano iskustvo koje se stječe u kontaktima s predmetima iz okruženja. Ovim modelom opisuju se tri konteksta koja doprinose djetetovoj interakciji s predmetima, te učenju i usvajanju pojmova: osobni, sociokulturni i fizički konetkst. Deset ključnih čimbenika utječu na stjecanje neposrednog iskustva: motivacija i očekivanja, interes, prijašnje znanje i iskustvo, izbor i kontrola, posredovanje unutar skupine, drugi kao posrednici, najava, mjesto, nacrt te buduće pojačavanje događaja i iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija