Pregled bibliografske jedinice broj: 503251
Stvaranje marke grada Pule
Stvaranje marke grada Pule, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 503251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke grada Pule
(Creating a brand of Pula)
Autori
Kamber, Jasmina Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
18.02
Godina
2011
Stranica
119
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marka; Pula
(Brand; Pula)
Sažetak
U kontekstu navedene problematike istraživanja definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi nužnost izrade i primejen modela za stvaranje marke grada Pule, utvrditi prednosti i mogućnosti koje primjena koncepcije stvaranja marke donosi gradovima, istražiti i predložiti odrednice stvaranja marke grada Pule s ciljem postizanja diferencijacije grada Pule i zadovoljanja potreba postojećih i novih korisnika time osiguravajući konkurentsku prednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)