Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 503071

Fotografija kao dokaz


Peraica, Ana
Fotografija kao dokaz, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 503071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotografija kao dokaz
(Photography as the Evidence)

Autori
Peraica, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
15.06

Godina
2010

Stranica
350

Mentor
Dr.sc. Elvio Baccarini

Ključne riječi
fotografija; dokaz; realizam; anti-realizam
(photography; evidence; realism; anti-realism)

Sažetak
Doktorska disertacija „Fotografija kao dokaz“ tematski pripada znanstvenom području humanističkih znanosti, polje znanosti o umjetnosti, grani teorija likovnih umjetnosti. Znanost o umjetnosti fotografije razvija se nakon otkrida fotografije u boji i popularizaciji fotografske opreme. Rasprave o fotografskom mediju vodile su se u filozofskoj estetici (koja se bavila razlikama slikane i fotografske slike) te u široj kulturalnoj teoriji (koja je analizirala praktične veze sa tekstom). Međutim, navedene rasprave nisu uspjele razriješiti problem alterniranih fotografija, ved su ih mahom isključivale i/ili tretirale kao problem jezika sve dok, s vedom dostupnosti digitalnih metoda alternacije, alternirana fotografija nije postala temom značajnih suvremenih rasprava. U uvodnom se poglavlju analiziraju osnovne definicije, pregled poglavlja i metoda. U drugom poglavlju, pregledavaju se filozofske i teorijske misli vezane uz fotografiju, povijesna uvjetovanost tehnologije i misli o fotografiji te ograničenja postojedih teorija. U tredem poglavlju, zalazi se detaljno u estetske i epistemološke diskusije o razlici slikarstva i fotografije. U četvrtom se poglavlju izlaže kritički osvrt na postojede teorije i stajališta u filozofskoj estetici. U petom poglavlju raščlanjuju se odnosi istine i laži, na način na koji to predlažu teoretičari kulturalnih studija. U šestom se poglavlju analizira fotografiju kao proizvod, a fotografija se definira kao suradnja mogudnosti fotoaparata i odabira fotografa. U posljednjem sedmom poglavlju se analiziraju teme ideologije i fotografije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana Peraica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peraica, Ana
Fotografija kao dokaz, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Peraica, A. (2010) 'Fotografija kao dokaz', doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peraica, Ana}, year = {2010}, pages = {350}, keywords = {fotografija, dokaz, realizam, anti-realizam}, title = {Fotografija kao dokaz}, keyword = {fotografija, dokaz, realizam, anti-realizam}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peraica, Ana}, year = {2010}, pages = {350}, keywords = {photography, evidence, realism, anti-realism}, title = {Photography as the Evidence}, keyword = {photography, evidence, realism, anti-realism}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font