Pregled bibliografske jedinice broj: 502792
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama // Magistra Iadertina, 2 (2007), 133-149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 502792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristupi poticanju dječje darovitosti s kreativnim radionicama
(MODERN APPROACHES TO ENCOURAGING CHILDREN'S TALENTS THROUGH CREATIVE WORKSHOPS)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Tuhtan Maras, Tanja ; Arrigoni, Jasna
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 2
(2007);
133-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
darovitost; izvannastavne aktivnosti; kreativne radionice; obogaćivanje programa; okruženje
(giftedness; extracurricular activities; creative workshops; program enrichment; surroundings)
Sažetak
Napredak svakog društva u velikoj mjeri ovisi o tome kakav je odnos prema njegovim najsposobnijim članovima te o brizi za primjeren razvoj njihovih potencijala. U osnovi svakog stvaralaštva leži kreativnost. I suvremene definicije darovitosti tretiraju kreativnost kao jednu od svojih osnovnih sastavnica uz sposobnost i osobine ličnosti (motivacija). Teorijska i praktična iskustva pokazuju da se kreativnost može razvijati, a suvremeni programi moraju zadovoljiti neka osnovna polazišta. Od tri oblika odgojno-obrazovne potpore darovitim učenicima (akceleracija, izdvajanje, obogaćivanje) u ovom radu smo se usmjerili na obogaćivanje programa koji je u praksi najčešće prihvaćen oblik potpore darovitim učenicima. Osim dva modela obogaćivanja programa koja se primjenjuju u svijetu (Obogaćeni trijadni model J. Renzullija i Bloomova taksonomija znanja), posebno smo naglasili značaj kreativnih radionica u okviru redovnog nastavnog programa, ali i kao dijela izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti. Osnovni je cilj da se unaprijed pripremljenim kreativnim aktivnostima omogućiti djeci spoznavanje sebe i okruženja s naglaskom na cjelovitom osobnom rastu i razvoju svakog pojedinca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija