Pregled bibliografske jedinice broj: 502681
Profesionalna etika u glazbeno-kulturnom općem obrazovanju
Profesionalna etika u glazbeno-kulturnom općem obrazovanju // Deontologija učitelja / Kadum, V. (ur.).
Pula : Medulin: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 365-376 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 502681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalna etika u glazbeno-kulturnom općem obrazovanju
(Professional ethic in musical-culturaly general education)
Autori
Sam Palmić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Deontologija učitelja
/ Kadum, V. - Pula : Medulin : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2007, 365-376
ISBN
978-953-7191-05-4
Skup
Deontologija učitelja
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 20.04.2007. - 21.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
etika u glazbenom obrazovanju; glazbena kultura; glazbeni identitet; glazbeno-kulturno obrazovanje učenika i učitelja; komunikacijska etika; kultura; relativizam u glazbeno-kulturnom obrazovanju
(ethic in musical education; musical identity; musical-culturally education; communicational ethic; culture; relativity in musical education)
Sažetak
U radu se promišlja etička dimenzija glazbeno-kulturnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju, jednom od podsustava obrazovnog sustava. Glazba kao umjetnost, kao dio kulture društva te kao obrazovno područje, pridonosi razvoju i integraciji pojedinca u društvo, a konkretizira se primjerice u komunikacijskoj etici učitelja. Komunikacijska etika svoju paradigmu ima već u počecima stvaranja glazbenog identiteta učenika u prvim razredima osnovne škole. Pritom se s pozicije etike i morala raspravlja o mogućnostima utjecaja kulture i glazbene kulture na razvoj glazbenog identiteta učitelja, dok se konkretizacijom određenih problema u glazbeno-kulturnoj edukaciji ističe svojevrsni diskontinuitet, a moguće su i rasprave o određenom relativizmu. S obzirom na to da je opće obrazovanje cjelovit i kompleksan proces koji integrira različita područja, etičnost je u obrazovnom sustavu čimbenik koji sve sudionike u njemu, upućuje na univerzalne vrijednosti društva i kulture u kome se sudionici ostvaruju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Međunarodna recenzija: znanstveni, pregledni rad