Pregled bibliografske jedinice broj: 502590
Implementacija SMS usluge u CRM sustave
Implementacija SMS usluge u CRM sustave // Zbornik radova sa znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja: OTO 2010 / Lacković, Zlatko (ur.).
Kutina: Društvo održavatelja Osijek ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 79-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 502590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija SMS usluge u CRM sustave
(Implementation of SMS service in CRM systems)
Autori
Đokić, Kristian ; Lacković, Krešimir ; Miletić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja: OTO 2010
/ Lacković, Zlatko - Kutina : Društvo održavatelja Osijek ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010, 79-91
ISBN
978-953-6331-82-6
Skup
Znanstveno stručni skup Organizacija i tehnologija Održavanja, OTO 2010
Mjesto i datum
Kutina, Hrvatska, 23.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
CRM; odnos s klijentima; GSM; SMS; održavanje
(CRM; relationship with customers; GSM; SMS; maintenance)
Sažetak
Ovaj rad opisuje važnost sustava za upravljanje odnosima s klijentima u poslovanju, te čimbenike i faze uvođenja istog. U drugom dijelu se analiziraju mogućnosti implementacije novih tehnologija u takve sustave, a fokus je stavljen na SMS uslugu mobilne telefonije kao mogućeg komunikacijskog kanala između tvrtke i kupaca. Dan je pregled dostupnih rješenja implementacije, te značajni čimbenici pri izboru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi