Pregled bibliografske jedinice broj: 502530
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I / Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 159-165
CROSBI ID: 502530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled
(Lifelong learning for sustainable development - the immanence of homeland culture. Musical wiev)
Autori
Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
159-165
ISBN
978-953-98445-5-2
Ključne riječi
Cjeloživotno glazbeno učenje, interkulturalnost, kulturni i socioantropološki pristup zavičajnoj glazbi, multikulturalnost, održivi kulturni razvoj
(Lifelong musical learning, interculturalism, cultural and socioantropological approach toward homeland music, multiculturalism, sustainable cultural development)
Sažetak
U radu su, nakon teorijskog pristupa, prikazani neki rezultati šireg istraživanja življenja zavičajne glazbene kulture u podsustavu osnovnog odgoja i obrazovanja. Istraživanjem su obuhvaćene dimenzije pučkog glazbenog izraza i njegov odjek u osnovnoškolskom obrazovanju od prvog do osmog razreda, institucionalnom temelju cjeloživotnog učenja za održivi kulturni razvoj, s posebnim obzirom na dinstinkciju urbanih i ruralnih sredina. Komparativno istraživanje provedeno je u osnovnim školama primorske, gorske i ravničarske Hrvatske, odnosno u županijama i njihovim središtima. Rezultati istraživanja ujedno su pokazatelji određenih strukturnih obilježja opće obrazovne koncepcije prema održivom razvoju, prvenstveno prema kulturološkom i socioantropološkom pristupu bogatoj i raznolikoj zavičajnoj glazbenoj riznici koja se, unutar hrvatskog glazbeno-nacionalnog korpusa, odlikuje multikulturalnošću i mogućom osebujnom interkulturalnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Sveučilište u Rijeci