Pregled bibliografske jedinice broj: 502511
ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju
ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju // Zbornik radova, Sveučilište u Zadru, 5 (2005), 123-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 502511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju
(Towards musical education and lifelong learning whith ECTS credits)
Autori
Sam Palmić, Renata
Izvornik
Zbornik radova, Sveučilište u Zadru (1334-5982) 5
(2005);
123-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje odgojitelja i učitelja ; cjeloživotno učenje ; Bolonjski proces ; ECTS kreditni bod ; glazbena motivacija ; kompetencija i (samo)evaluacija
(preschool and elementary school teacher's education ; lifelong learning ; Bologna process ; ECTS credit ; musical motivation ; authority and (self)evaluation)
Sažetak
Poboljšanje kvalitete obrazovanja odgojitelja i učitelja ne iscrpljuje se u njihovu inicijalnom visokoškolskom obrazovanju, već se u okviru cjeloživotnog učenja odvija trajno obrazovanje. U multidisciplinarnom obrazovanju odgojitelja i učitelja ističe se glazbeno obrazovanje koje je sjajan primjer cjeloživotnog učenja. U tom smislu nužno je širenje kuta gledanja na segment glazbenog obrazovanja. Autorica se u radu osvrće na dio Bolonjskog procesa koji u obrazovanju odgojitelja i učitelja čini prve korake i medijski je najeksponiraniji, a to je ECTS kreditni bod. On je zanimljiv s obzirom na specifičnost glazbenog obrazovanja u okviru traženja standarda obrazovanja odgojitelja i učitelja. U tom kontekstu kao i u cjeloživotnom učenju - po mišljenju autorice - ističu se glazbena motivacija, kompetencija i (samo)evaluacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Abstracts in Anthropology