Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502508

Načelo trajnosti znanja


Kurnik, Zdravko
Načelo trajnosti znanja // Matematika i škola, 52 (2009), 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 502508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načelo trajnosti znanja
(Principle: permanence of knowledge)

Autori
Kurnik, Zdravko

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 52 (2009); 52-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
načela nastave
(didactical principles)

Sažetak
Načelo trajnosti znanja zahtijeva da prenošenje znanja bude takvo da se usvojena znanja u pamćenju učenika što duže zadrže. U radu su opisane mogućnosti koje nastavnik ima pri ostvarenju ovog načela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdravko Kurnik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kurnik, Zdravko
Načelo trajnosti znanja // Matematika i škola, 52 (2009), 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Kurnik, Z. (2009) Načelo trajnosti znanja. Matematika i škola, 52, 52-56.
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2009}, pages = {52-56}, keywords = {na\v{c}ela nastave}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {52}, issn = {1332-0327}, title = {Na\v{c}elo trajnosti znanja}, keyword = {na\v{c}ela nastave} }
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2009}, pages = {52-56}, keywords = {didactical principles}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {52}, issn = {1332-0327}, title = {Principle: permanence of knowledge}, keyword = {didactical principles} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font