Pregled bibliografske jedinice broj: 502508
Načelo trajnosti znanja
Načelo trajnosti znanja // Matematika i škola, 52 (2009), 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 502508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo trajnosti znanja
(Principle: permanence of knowledge)
Autori
Kurnik, Zdravko
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 52
(2009);
52-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
načela nastave
(didactical principles)
Sažetak
Načelo trajnosti znanja zahtijeva da prenošenje znanja bude takvo da se usvojena znanja u pamćenju učenika što duže zadrže. U radu su opisane mogućnosti koje nastavnik ima pri ostvarenju ovog načela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Zdravko Kurnik
(autor)