Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502501

Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda


Delač Horvatinčić, Ivana; Kozarić Ciković, Marijana
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 3-4; 445-465 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 502501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda
(The relationship between Self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th-grade Primary school pupils)

Autori
Delač Horvatinčić, Ivana ; Kozarić Ciković, Marijana

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 151 (2010), 3-4; 445-465

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
samopoimanje; navike čitanja; stav prema čitanju; školski uspjeh
(self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success)

Sažetak
Sudionici istraživanja bili su učenici OŠ Josipa Zorića iz Dugog Sela (N=205). Da bi se provjerilo postoji li povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha, korišten je Self-Perception Profile for Children (S. Harter) i upitnik o navikama čitanja. Učenici s pozitivnijim navikama čitanja imaju pozitivniji stav prema čitanju, bolje ocjene te bolje samopoimanje vezano za regulaciju ponašanja i opće samovrednovanje. Učenici s boljom ocjenom iz tjelesnog se osjećaju uspješnijima u sportskim aktivnostima i zadovoljniji su svojim izgledom. Što više učenik voli čitati i što bolje smatra da čita, bit će zadovoljniji sobom i svojim životom. Dječaci se više od djevojčica smatraju uspješnima u sportskim aktivnostima, a djevojčice su manje zadovoljne izgledom, više vole čitati i imaju pozitivnije stavove o čitanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijana Kozarić Ciković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Delač Horvatinčić, Ivana; Kozarić Ciković, Marijana
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 3-4; 445-465 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Delač Horvatinčić, I. & Kozarić Ciković, M. (2010) Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda. Napredak (Zagreb), 151 (3-4), 445-465.
@article{article, author = {Dela\v{c} Horvatin\v{c}i\'{c}, Ivana and Kozari\'{c} Cikovi\'{c}, Marijana}, year = {2010}, pages = {445-465}, keywords = {samopoimanje, navike \v{c}itanja, stav prema \v{c}itanju, \v{s}kolski uspjeh}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {151}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Povezanost samopoimanja, navika \v{c}itanja i \v{s}kolskog uspjeha u\v{c}enika sedmog i osmog razreda}, keyword = {samopoimanje, navike \v{c}itanja, stav prema \v{c}itanju, \v{s}kolski uspjeh} }
@article{article, author = {Dela\v{c} Horvatin\v{c}i\'{c}, Ivana and Kozari\'{c} Cikovi\'{c}, Marijana}, year = {2010}, pages = {445-465}, keywords = {self-image, redaing habits, attitude tiward reading, school success}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {151}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {The relationship between Self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th-grade Primary school pupils}, keyword = {self-image, redaing habits, attitude tiward reading, school success} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font