Pregled bibliografske jedinice broj: 502501
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 3-4; 445-465 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 502501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda
(The relationship between Self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th-grade Primary school pupils)
Autori
Delač Horvatinčić, Ivana ; Kozarić Ciković, Marijana
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 151
(2010), 3-4;
445-465
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
samopoimanje; navike čitanja; stav prema čitanju; školski uspjeh
(self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success)
Sažetak
Sudionici istraživanja bili su učenici OŠ Josipa Zorića iz Dugog Sela (N=205). Da bi se provjerilo postoji li povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha, korišten je Self-Perception Profile for Children (S. Harter) i upitnik o navikama čitanja. Učenici s pozitivnijim navikama čitanja imaju pozitivniji stav prema čitanju, bolje ocjene te bolje samopoimanje vezano za regulaciju ponašanja i opće samovrednovanje. Učenici s boljom ocjenom iz tjelesnog se osjećaju uspješnijima u sportskim aktivnostima i zadovoljniji su svojim izgledom. Što više učenik voli čitati i što bolje smatra da čita, bit će zadovoljniji sobom i svojim životom. Dječaci se više od djevojčica smatraju uspješnima u sportskim aktivnostima, a djevojčice su manje zadovoljne izgledom, više vole čitati i imaju pozitivnije stavove o čitanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Marijana Kozarić Ciković
(autor)