Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502456

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA


Miočević, Dario
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 27-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 502456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA
(KEY SUPPLIER RELATIONSHIP MANAGEMENT: THE CASE OF CROATIAN MIDDLE AND LARGE-SIZED MANUFACTURING FIRMS)

Autori
Miočević, Dario

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1; 27-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje odnosima s ključnim dobavljačima; ključni dobavljači; nabava; prerađivačka poduzeća
(key supplier relationship management; key suppliers; purchasing; manufacturing firms.)

Sažetak
Upravljanje odnosima s dobavljačima predstavlja važan organizacijski proces. Za uspješnost poslovanja nisu dovoljni samo kvalitetni odnosi s kupcima, već i s dobavljačima. Poduzeća nužno moraju identificirati u kolikoj mjeri pojedini dobavljač doprinosi stvaranju vrijednosti kroz proces nabave. U skladu s tim, u teoriji i praksi se uvriježila podjela na strateški važne (ključne) i manje važne (transakcijske) dobavljače. Segmentacijom tržišta dobavljača poduzeća usklađuju svoj portfolio dobavljača te su u mogućnosti identificirati ključne dobavljače te prema njima razviti prilagođene programe i inicijative sa svrhom održavanja dugoročnih odnosa s istima. U empirijskom dijelu rada provedeno je anketno istraživanje na uzorku od 123 srednjih i velikih prerađivačkih poduzeća. Testiran je strukturni model u kojem se ispitivao utjecaj konstrukta upravljanja odnosima s ključnim dobavljačima na konstrukt vrijednosno orijentirane nabave. Rezultati istraživanja ukazuju da postoji statistički izravna, pozitivna i značajna veza između ta dva konstrukta. Isto tako, utvrdilo se da je teorijska konceptualizacija i operacionalizacija konstrukta upravljanja odnosima s ključnim dobavljačima valjana i ispravna. Na koncu, ponuđene su teorijske i praktične implikacije, kao i ograničenja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Dario Miočević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miočević, Dario
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 27-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Miočević, D. (2011) UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (1), 27-44.
@article{article, author = {Mio\v{c}evi\'{c}, Dario}, year = {2011}, pages = {27-44}, keywords = {upravljanje odnosima s klju\v{c}nim dobavlja\v{c}ima, klju\v{c}ni dobavlja\v{c}i, nabava, prera\djiva\v{c}ka poduze\'{c}a}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJU\v{C}NIM DOBAVLJA\v{C}IMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERA\DJIVA\v{C}KIH PODUZE\'{C}A}, keyword = {upravljanje odnosima s klju\v{c}nim dobavlja\v{c}ima, klju\v{c}ni dobavlja\v{c}i, nabava, prera\djiva\v{c}ka poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Mio\v{c}evi\'{c}, Dario}, year = {2011}, pages = {27-44}, keywords = {key supplier relationship management, key suppliers, purchasing, manufacturing firms.}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {KEY SUPPLIER RELATIONSHIP MANAGEMENT: THE CASE OF CROATIAN MIDDLE AND LARGE-SIZED MANUFACTURING FIRMS}, keyword = {key supplier relationship management, key suppliers, purchasing, manufacturing firms.} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO, Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font