Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502101

Integralni trening u policijskoj izobrazbi


Filipović Hrvoje
Integralni trening u policijskoj izobrazbi // Andragoški glasnik, 15 (2011), 1(26); 61-71 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)


CROSBI ID: 502101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integralni trening u policijskoj izobrazbi
(Integral training in police education)

Autori
Filipović Hrvoje

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 15 (2011), 1(26); 61-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni članak, stručni

Ključne riječi
integralni trening ; cjeloživotno učenje ; multimedija ; situacijska vježba
(integral training ; lifelong learning ; multimedia ; situational exercies)

Sažetak
Integralni trening je predmet u izobrazbi policijskih polaznika u kojem su implementirani nastavni sadržaji iz drugih predmeta u vidu situacijskih vježbi najčešćih policijskih postupanja. Nastava iz integralnog treninga počinje nakon dijela odslušanih predavanja iz stručnih predmeta, a provodi se na specijalnim poligonima i u simulacijskim prostorima Policijske akademije počevši od najjednostavnijih situacijskih vježbi do vrlo zahtjevnih. Cilj je da polaznici budu osposobljeni za samostalnu primjenu stečenih znanja i vještina prema najvišim profesionalnim i etičkim standardima poštujući međunarodne, ustavne i zakonske odredbe. Program je namijenjen odraslim osobama u dobi od 18-24 godine, a kako se radi o predmetu gdje se uvježbavaju moguće situacije policijskog postupanja, nastavni sat se odvija u trajanju od devedeset minuta (blok sat). Glavno metodičko pravilo u ovakvoj nastavi treba biti primjerena odnosno optimalna izmjena aktivnosti nastavnika i polaznika. Svaka vježba na integralnom treningu prolazi kroz nekoliko razina: normalna situacija, sumnjiva situacija i opasna situacija. Za situacijske vježbe poželjno je napraviti video-zapis, a takvim korištenjem multimedije u nastavi ostvaruje se evaluacija i revizija nastavnog sata, jer medijsko okruženje ima veliki utjecaj na izbor didaktičkih rješenja za kvalitetno učenje i poučavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti

Profili:

Avatar Url Hrvoje Filipović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipović Hrvoje
Integralni trening u policijskoj izobrazbi // Andragoški glasnik, 15 (2011), 1(26); 61-71 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)
Filipović Hrvoje (2011) Integralni trening u policijskoj izobrazbi. Andragoški glasnik, 15 (1(26)), 61-71.
@article{article, year = {2011}, pages = {61-71}, keywords = {integralni trening, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, multimedija, situacijska vje\v{z}ba}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {15}, number = {1(26)}, issn = {1331-3134}, title = {Integralni trening u policijskoj izobrazbi}, keyword = {integralni trening, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, multimedija, situacijska vje\v{z}ba} }
@article{article, year = {2011}, pages = {61-71}, keywords = {integral training, lifelong learning, multimedia, situational exercies}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {15}, number = {1(26)}, issn = {1331-3134}, title = {Integral training in police education}, keyword = {integral training, lifelong learning, multimedia, situational exercies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font