Pregled bibliografske jedinice broj: 502062
Selekcija za zanimanje razrednog učitelja kao čimbenik kvalitete nastave tjelesne i zdravstvene kulture
Selekcija za zanimanje razrednog učitelja kao čimbenik kvalitete nastave tjelesne i zdravstvene kulture // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 351-355 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 502062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Selekcija za zanimanje razrednog učitelja kao čimbenik kvalitete nastave tjelesne i zdravstvene kulture
(Selection for a teacher class profession as a factor of quality teaching physical education)
Autori
Mara Šumanović, Dražen Rastovski, Zvonimir Tomac
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 351-355
ISBN
953-95082-1-5
Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Tjelesna i zdravstvena kultura ; razredna nastava ; učiteljica
(Physical education ; primary school ; teacher)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na uzorku od 76 studentica 1. godine Učiteljskog fakulteta u Osijeku. Cilj rada je provjeriti koliko je ocjena iz tjelesne i zdravstvene kulture dobar kriterij selekcije za učiteljski studij. Vrednovanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti usporedilo se s prosječnom ocjenom iz predmeta TZK u 4.razredu srednje škole. Rezultati su pokazali da je prosječna ocjena iz predmeta TZK 4, 97, a da gotovo 65% ispitanica ima ispodprosječno razvijene motoričke sposobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek