Pregled bibliografske jedinice broj: 501991
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi prirode i društva
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi prirode i društva, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek, Slavonski Brod
CROSBI ID: 501991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi prirode i društva
(Monitoring, evaluation and assessment criteria in the teaching of nature society)
Autori
Vargić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek, Slavonski Brod
Datum
14.07
Godina
2007
Stranica
48
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
praćenje ; vrednovanje ; ocjenjivanje ; priroda i društvo
(monitoring ; evaluation ; assessment criteria ; nature society)
Sažetak
Cilj istraživanja je utvrditi kako učitelji razredne nastave ocjenjuju učenike u nastavi prirode i društva, koliko često, kakvim ocjenama i sudjeluju li učenici u tome. Istraživanje je provedeno sa 65 učenika trećeg i četvrtog razreda. S učenicima su definirani elementi i kriteriji ocjenjivanja za pojedine aktivnosti.Učenicima se nastojao osvjestiti način ocjenjivanja, njihova uloga u tome i da je odgovornost za ocjenu na njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)