Pregled bibliografske jedinice broj: 501976
Istraživačka nastava kao standard suvremene škole
Istraživačka nastava kao standard suvremene škole // 9.hrvatski biološki kongres / Besendrfer, Višnja ; Klobučar, I.V. Goran (ur.).
Rovinj: Hrvatsko biološko društvo, 2006. str. 420-421 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 501976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačka nastava kao standard suvremene škole
(Teaching-as-research as the standard for contemporary achools)
Autori
Borić, Edita ; Labak, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
9.hrvatski biološki kongres
/ Besendrfer, Višnja ; Klobučar, I.V. Goran - Rovinj : Hrvatsko biološko društvo, 2006, 420-421
ISBN
953-6241-06-4
Skup
9.hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 23.09.2006. - 29.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživačka nastava; standarad; suvremena škola
(teaching as research; standard; contemporary schools)
Sažetak
Svrha nastave koja se temelji na istraživačkom iskustvenom učenju je usmjerena učeniku što znači da se ne drže temeljnim samo znanje i spoznaje već i samostalnost, individualnost, odgovornost, samopraćenje. Zapravo samostalnim otkrivanjem raste motivacija, znatiželja kao i osobno zadovoljstvo uslijed rezultata koji su prisutni i kontinuirano se propituju. Prikazani su primjeri metode istraživačke nastave provedenih u osnovnoj školi s 158 učenika. Istraživanje ima važno mjesto u nastavi biologije. U ovom radu smo ukazali na samostalni rad, stjecanje znanja vlastitom aktivnošću, osiguravaju interesantnost i aktualnost nastave, te ostvaruju i niz paralelnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek