Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501970

ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA


Plenković, Mario; Kučiš, Vlasta
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA // Informatologia, 43 (2010), 4; 346-348 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, ostalo)


CROSBI ID: 501970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA
(THE ROLE OF CULTURE IN THE PROMOTION OF TURISTIC DESTINATIONS)

Autori
Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 43 (2010), 4; 346-348

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, ostalo

Ključne riječi
komunikacija; turizam; promocija
(communication; tourism; promotion)

Sažetak
52. Svjetski kongres međunarodne federacije novinara i pisaca u turizmu FIJET održan je u gradovima drevne kulture i turizma Istanbulu i Bodrumu (Turska, 3.-7.10.2010.). Kongres je protekao u pozitivnom komunikacijskom ozračju o značenju i ulozi kulture u promociji turizma na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne turističke destinacijske komunikacije. Organizaciju kongresa je u programskom organizacijskom smislu izvrsno organizirao vrijedan lokalni tim turističkih djelatnika FIJET-a TURSKA. Kongresom je, pored turskih domaćina, predsjedavao ugledni turistički ekspert i specijalni savjetnik UNWTO-a (World Tourism Organization) gospodin Tijani Haddad, koji je u nadahnutom poticajnom uvodnom izlaganju zahvalio FIJET-u TURSKA na organizacijskoj izvrsnosti i njihovim mukotrpnim radnim naporima koje su učinili za uspješnu organizaciju ovog znakovitog svjetskog turističkog kongresa međunarodne federacije novinara i pisaca u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Avatar Url Vlasta Kučiš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario; Kučiš, Vlasta
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA // Informatologia, 43 (2010), 4; 346-348 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, ostalo)
Plenković, M. & Kučiš, V. (2010) ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA. Informatologia, 43 (4), 346-348.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta}, year = {2010}, pages = {346-348}, keywords = {komunikacija, turizam, promocija}, journal = {Informatologia}, volume = {43}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTI\v{C}KIH DESTINACIJA}, keyword = {komunikacija, turizam, promocija} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta}, year = {2010}, pages = {346-348}, keywords = {communication, tourism, promotion}, journal = {Informatologia}, volume = {43}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {THE ROLE OF CULTURE IN THE PROMOTION OF TURISTIC DESTINATIONS}, keyword = {communication, tourism, promotion} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font