Pregled bibliografske jedinice broj: 501970
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA // Informatologia, 43 (2010), 4; 346-348 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, ostalo)
CROSBI ID: 501970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA KULTURE U PROMOCIJI TURISTIČKIH DESTINACIJA
(THE ROLE OF CULTURE IN THE PROMOTION OF TURISTIC DESTINATIONS)
Autori
Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 43
(2010), 4;
346-348
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, ostalo
Ključne riječi
komunikacija; turizam; promocija
(communication; tourism; promotion)
Sažetak
52. Svjetski kongres međunarodne federacije novinara i pisaca u turizmu FIJET održan je u gradovima drevne kulture i turizma Istanbulu i Bodrumu (Turska, 3.-7.10.2010.). Kongres je protekao u pozitivnom komunikacijskom ozračju o značenju i ulozi kulture u promociji turizma na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne turističke destinacijske komunikacije. Organizaciju kongresa je u programskom organizacijskom smislu izvrsno organizirao vrijedan lokalni tim turističkih djelatnika FIJET-a TURSKA. Kongresom je, pored turskih domaćina, predsjedavao ugledni turistički ekspert i specijalni savjetnik UNWTO-a (World Tourism Organization) gospodin Tijani Haddad, koji je u nadahnutom poticajnom uvodnom izlaganju zahvalio FIJET-u TURSKA na organizacijskoj izvrsnosti i njihovim mukotrpnim radnim naporima koje su učinili za uspješnu organizaciju ovog znakovitog svjetskog turističkog kongresa međunarodne federacije novinara i pisaca u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus