Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501915

Istraživački usmjerena nastava prirode i društva


Teskera, Andrea
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek


CROSBI ID: 501915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva
(Research as Part of Science Curriculum)

Autori
Teskera, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu

Mjesto
Osijek

Datum
18.07

Godina
2006

Stranica
65

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
istraživačka nastava; priroda i društvo; znanja; sposobnosti; vještine
(field trips; Science curriculum; knowledge; abilities; skills)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je upoznavanje učenika s istraživačkim radom prijenom projekta u nastavi prirode i društva i poticanje učenika na samostalno istraživanje. Odabran je lokalitet istraživanja "Ribnjak" i okolica škole . U radu je dan primjer nastavnog sata u učionici i primjer mini projekta. U svrhu ponavljanja izrađeni su nastavni listići. Također je prikazan i sam rad na terenu i zadci za svaku skupinu koji su uspješno obavljeni. Nakon toga obrađeni su prikupljeni podaci i prezentirani radovi u učionici. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na važnost provođenja istraživački usmjerene nastave prirode i društva. Boravak u prirodi pozitivno utječe na svijest učenika. Također potiče učenika na samostalno otkrivanje prirode, te ujedno i donošenje nekih spoznaja, te se s takvim radom učenik usmjerava prema stvaralaštvu. Rezultati pokazuju da su djeca zainteresirana za istraživanje prirode , a pri tome i za nastavu u prirodi, potrebno je nastavnicima / učiteljima osvijestiti važnost istraživački usmjerene nastave i pomogućnosti što češće ju provoditi. Nakon obrade ankete učenika, rezultati ukazuju da su učenici upoznati s istarživački usmjerenom nastavom prirode i društva, ali kroz razgovor s učiteljicom učenici nisu u prilici često istraživati prirodu. Ovaj rad pokazuje da je samostalno istraživanje vrlo važno i da omogućava stjecanje znanja vlastitom aktivnosti učenika i osigurava njihovu zainteresiranost za rad. Samostalnim radom i istraživanjem raste motivacija i znatiželja. Nastava usmjerena na istraživanje najprihvatljivija je za učenike i daje najbolje rezultate.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Teskera, Andrea
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
Teskera, A. (2006) 'Istraživački usmjerena nastava prirode i društva', diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Teskera, Andrea}, year = {2006}, pages = {65}, keywords = {istra\v{z}iva\v{c}ka nastava, priroda i dru\v{s}tvo, znanja, sposobnosti, vje\v{s}tine}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {istra\v{z}iva\v{c}ka nastava, priroda i dru\v{s}tvo, znanja, sposobnosti, vje\v{s}tine}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Teskera, Andrea}, year = {2006}, pages = {65}, keywords = {field trips, Science curriculum, knowledge, abilities, skills}, title = {Research as Part of Science Curriculum}, keyword = {field trips, Science curriculum, knowledge, abilities, skills}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font