Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501873

Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze


Borić, Edita; Novoselić, Daniela
Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze // Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo / NevenkaTatković i Aida Muradbegović (ur.).
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor-Zagreb, 2002. str. 75-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 501873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze
(Experimental Work in Biology with Hypotheses)

Autori
Borić, Edita ; Novoselić, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo / NevenkaTatković i Aida Muradbegović - Pula : Hrvatski pedagoško-književni zbor-Zagreb, 2002, 75-81

Skup
Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 14.06.2001. - 16.06.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
eksperiment; hipoteza; biologija
(Experime; Biology; Hypotheses)

Sažetak
Tijekom bioloških pokusa uspostavljanje veze od problema do zaključka može za učenike biti golem problem. Nedostatak usmjerene pažnje i tendencija ka iskrivljavanju pojmova često rezultira donošenjem netočnih učeničkih zaključaka. Što bi učitelj biologije mogao učiniti da uloženo vrijeme i trud u osmišljavanju biološkog pokusa rezultira pojmovima razumijevanjem? Svrha je ovog rada prezentirati mogućnosti implementacije znanosti u nastavi biologije uporabom hipoteze kao mogućeg puta za biološko zaključivanje učenika. Struktura formiranja hipoteze dana je na primjeru čimbenika koji utječu na fotosintezu. Učenici su proučili plan pokusa, usmjerili pažnju na identifikaciju dviju varijabli koje bi mogle biti međusobno povezane te napisali hipotezu za svaki problem. Na kraju eksperimenta učenici su uspostavili uzročno-posljedični odnos između dviju varijabli te su kao viši nivo razmišljanja i razumijevanja izveli induktivan zaključak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Daniela Novoselić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Novoselić, Daniela
Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze // Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo / NevenkaTatković i Aida Muradbegović (ur.).
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor-Zagreb, 2002. str. 75-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E. & Novoselić, D. (2002) Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze. U: NevenkaTatković i Aida Muradbegović (ur.)Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Novoseli\'{c}, Daniela}, year = {2002}, pages = {75-81}, keywords = {eksperiment, hipoteza, biologija}, title = {Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomo\'{c} hipoteze}, keyword = {eksperiment, hipoteza, biologija}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor-Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Novoseli\'{c}, Daniela}, year = {2002}, pages = {75-81}, keywords = {Experime, Biology, Hypotheses}, title = {Experimental Work in Biology with Hypotheses}, keyword = {Experime, Biology, Hypotheses}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor-Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font