Pregled bibliografske jedinice broj: 501685
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe // Glas i glazbeni instument u odgoju i obrazovanju : tekstovi sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova / Vrandečić, T. ; Didović, A. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 60-67
CROSBI ID: 501685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
(Singing as an elected activity in the open model of music lessons)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Glas i glazbeni instument u odgoju i obrazovanju : tekstovi sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova
Urednik/ci
Vrandečić, T. ; Didović, A.
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
60-67
ISBN
978-953-7210-28-1
Ključne riječi
pjevanje, nastava glazbe, otvoreni model
(singing, music lessons, open type)
Sažetak
Školske godine 2006./07. stupio je na snagu novi Nastavni plan i program za osnovne škole i napušten je integrativni model nastave glazbe. Otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe u osnovnim školama. Središnju aktivnost otvorenog modela predstavlja slušanje glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost pjevanja koje predstavlja, uz obvezatno slušanje glazbe, moguću izabranu aktivnost. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u OŠ Franje Krežme u Osijeku školske godine 2007./08. među učenicima 5. razreda kojima je pjevanje bila izabrana aktivnost. Cilj provedene ankete bio je ispitivanje stava učenika prema aktivnosti pjevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)