Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 50161

POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST


Mušanović, Marko
POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST // Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije / Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir ; Plenković (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 11-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 50161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST
(POSTMODERN PEDAGOGY AND VIRTUAL REALITY)

Autori
Mušanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije / Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir ; Plenković - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 11-18

Skup
Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 08.06.2000. - 09.06.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
POSTMODERNA PEDAGOGIJA; VIRTUALNA STVARNOST
(POSTMODERN PEDAGOGY; VIRTUAL REALITY)

Sažetak
Unutar diskursa kulturne i ideološke konfiguracije modernizma, koncept znanja povezuje učenje s povlaštenim autonomnim i specijaliziranim područjima znanja koja su artikulirana Zapadnim konceptom kulture. Oblikovano u modernističkom kontekstu, školovanje postaje sredstvo političkih i intelektualnih tehnologija koje su povezane s “upravljajućim” socijalnim redom. Rezultat je pedagoški sistem reguliran praksom uređenja takvog pogleda prema kojem je kontingentnost (uključivši važnost podsvijesti i pluralnost pogleda) shvaćena kao neprijatelj, a red kao zadatak. Praksa strukturiranja, licenciranja i reguliranja uređenog javnog školstva uvodi se zbog pretpostavljenog straha od različitosti i indeterminantnosti. Efekti toga duboko su ugrađeni u strukturu javnog školstva i uključuju – kulturne razlike shvaćene kao prijetnja ili opasnost, znanje se pozicionira u kurikulumu kao sredstvo vlasti i nadmoći i kontrole; tehnologija i kultura knjige je tretirana kao utjelovljenje modernističkog pristupa učenju i kao jedini legitimni objekt pedagogije. Elektronički posredovane kulture proizvode novi koncept virtualne realnosti i postmoderni svijet hibridizirajućih identiteta, elektroničkih tehnologija i pluralizirajućeg javnog prostora. Virtualna realnost je korak prema slobodi obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
000916

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marko Mušanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Marko
POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST // Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije / Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir ; Plenković (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 11-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mušanović, M. (2000) POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST. U: Rosić, V., Tschamlet, H., Grbavac, V. & Plenković (ur.)Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, year = {2000}, pages = {11-18}, keywords = {POSTMODERNA PEDAGOGIJA, VIRTUALNA STVARNOST}, title = {POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST}, keyword = {POSTMODERNA PEDAGOGIJA, VIRTUALNA STVARNOST}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, year = {2000}, pages = {11-18}, keywords = {POSTMODERN PEDAGOGY, VIRTUAL REALITY}, title = {POSTMODERN PEDAGOGY AND VIRTUAL REALITY}, keyword = {POSTMODERN PEDAGOGY, VIRTUAL REALITY}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font