Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 50159

Postmoderne epistemologije pedagogije


Mušanović, Marko
Postmoderne epistemologije pedagogije // Pedagogija i hrvatsko školstvo / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 98-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 50159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postmoderne epistemologije pedagogije
(The Postmoder Epistemologies of Pedagogy)

Autori
Mušanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 98-107

Skup
Pedagogija i hrvatsko školstvo

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 30.04.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
postmodernizam; epistemologija pedagogije
(postmodernism; epistemology of pedagogy)

Sažetak
Postmoderne pedagogije kao znanje o znanju dovode se u kontekst kritike moderne. Postmoderna epistemologija polazi od stava da su spoznajno vrijedni i jedinstvenost i mnoštvenost, da su spoznajno legitimne različite istine. Istinitost neke spoznaje leži u njenom kontekstu, a ne u nekom vrhovnom načelu uma. Otkrivanje sveza spoznaje i interesa otkriva ideologijski karakter univerzalističkog shvaćanja znanstvene spoznaje, znanstvene konstrukcije svijeta (tehnika) i znanstvenog pogleda na svijet. Dehumanizacija svijeta se pokazuje kao pogubna posljedica vjere u apsolutnu moć ljudskog uma. Implikacije kritike moderne brojne su i dotiču se svih znanosti. Za pedagogiju to znači da valja napustiti shvaćanje o "jednoj pedagogiji".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
000916

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marko Mušanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Marko
Postmoderne epistemologije pedagogije // Pedagogija i hrvatsko školstvo / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 98-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mušanović, M. (1996) Postmoderne epistemologije pedagogije. U: Vrgoč, H. (ur.)Pedagogija i hrvatsko školstvo.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1996}, pages = {98-107}, keywords = {postmodernizam, epistemologija pedagogije}, title = {Postmoderne epistemologije pedagogije}, keyword = {postmodernizam, epistemologija pedagogije}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1996}, pages = {98-107}, keywords = {postmodernism, epistemology of pedagogy}, title = {The Postmoder Epistemologies of Pedagogy}, keyword = {postmodernism, epistemology of pedagogy}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font