Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501255

Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca


Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, Kristina
Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 129-143


CROSBI ID: 501255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca
(Private labels - the imperative for every retailer)

Autori
Renko, Sanda ; Županić, Ivana ; Petljak, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji

Urednik/ci
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
129-143

ISBN
978-953-6025-38-1

Ključne riječi
trgovačke marke, potrošači, maloprodavači, recesija.
(private labels, consumers, retailers, recession)

Sažetak
Trgovina je izuzetno dinamična gospodarska grana podložna promjenama i svakodnevnim izazovima. Trgovci su iskoristili trgovačke marke kao element poslovanja koji im je omogućio poboljšanje pozicije na tržištu, povećanje lojalnosti kupaca i uspješno diferenciranje u odnosu na rastuću konkurenciju. Porast broja proizvoda pod trgovačkom markom predstavlja veliku prijetnju proizvođačkim markama posebice u području robe svakodnevne potrošnje budući da trgovačke marke omogućavaju trgovcima prodaju uz niže troškove (a samim time po znatno nižim cijenama) te veću kontrolu nad kreiranjem politike cijena i asortimana prodavaonice. Temeljni cilj ovog rada je ustanoviti opravdanost ove konstatacije na temelju istraživanja provedenog među potrošačima i maloprodajnim poduzećima, te navesti razloge zašto su trgovačke marke imperativ svakog trgovca, posebice u vrijeme gospodarske krize. Rezultati istraživanja pokazali su kako unatoč naglašavanju cijene kao glavne prednosti trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke marke, potrošači prepoznaju i adekvatan omjer dobivenih koristi u odnosu na uloženo. Istraživanje provedeno među trgovcima dovelo je do istih rezultata budući da su i maloprodavači istakli kako niske cijene nisu dovoljan razlog za privlačenje kupaca, već je cilj povećati percipiranu vrijednost proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2495 - Uloga terminskih tržišta u razvoju hrvatskog gospodarstva (Lazibat, Tonći, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Štulec (autor)

Avatar Url Sanda Renko (autor)

Avatar Url Kristina Petljak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, Kristina
Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 129-143
Renko, S., Županić, I. & Petljak, K. (2010) Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca. U: Renko, S., Knežević, B. & Vouk, R. (ur.) Izazovi trgovine u recesiji. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 129-143.
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda and \v{Z}upani\'{c}, Ivana and Petljak, Kristina}, year = {2010}, pages = {129-143}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodava\v{c}i, recesija.}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Trgova\v{c}ke marke - imperativ svakog trgovca}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodava\v{c}i, recesija.}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda and \v{Z}upani\'{c}, Ivana and Petljak, Kristina}, year = {2010}, pages = {129-143}, keywords = {private labels, consumers, retailers, recession}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Private labels - the imperative for every retailer}, keyword = {private labels, consumers, retailers, recession}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font