Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501027

Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva


Balić, Ines
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


CROSBI ID: 501027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva
(Levels of Educational Achievements in Nature and Society)

Autori
Balić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
09.06

Godina
2010

Stranica
74

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma, sumentor

Ključne riječi
obrazovna postignuća; Bloomova taksonomija; učenici; primarno obrazovanje
(educational achievement; Bloom taxonomy; students; elementary education)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati koja razina obrazovnog postignuća je trajnija , odnosno koje razine obrazovnih postignuća učenici duže pamte. Istraživanje je provedeno u lipnju 2009. godine, a zatim ponovno u rujnu 2009. godine u prvim, drugim i trećim razredima osnovne škole „Retfala“ u Osijeku. Primijenjena je metoda rada na dokumentaciji, statistička obrada podataka. S učenicima je proveden ispit znanja kojim su provjerene razine obrazovnih postignuća, prvo u lipnju, a zatim ponovno u rujnu. U prvom i drugom razredu nakon statističke obrade rezultati istraživanja pokazuju da su kod učenika nakon tromjesečne stanke i ne ponavljanja gradiva zastupljenije niže razine obrazovnih postignuća ( znanje, razumijevanje i primjena ). U trećem razredu učenici su puno bolje riješili zadatke u kojima su upotrebljavali više razine obrazovnih postignuća ( analiza, sinteza i vrednovanje ). Učiteljice su u radu s učenicima primjenjivale sve razine obrazovnih postignuća što je i utjecalo na rezultate ispita. Nije važno učenike samo naučiti znanju već da i oni sami nauče učiti, da nauče misliti, promišljati i promatrati svijet oko sebe. Svemu tome uvelike pomažu rzine obrazovnih postignuća koje trebamo primjenjivati s učenicima od malih nogu. Ključne riječi: razine obrazovnih postignuća, obrazovna postignuća

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)

Avatar Url Alma Škugor (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balić, Ines
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Balić, I. (2010) 'Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bali\'{c}, Ines}, year = {2010}, pages = {74}, keywords = {obrazovna postignu\'{c}a, Bloomova taksonomija, u\v{c}enici, primarno obrazovanje}, title = {Razine obrazovnih postignu\'{c}a u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {obrazovna postignu\'{c}a, Bloomova taksonomija, u\v{c}enici, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bali\'{c}, Ines}, year = {2010}, pages = {74}, keywords = {educational achievement, Bloom taxonomy, students, elementary education}, title = {levels of Educational Achievements in Nature and Society}, keyword = {educational achievement, Bloom taxonomy, students, elementary education}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font