Pregled bibliografske jedinice broj: 501027
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 501027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva
(Levels of Educational Achievements in Nature and Society)
Autori
Balić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
09.06
Godina
2010
Stranica
74
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma, sumentor
Ključne riječi
obrazovna postignuća; Bloomova taksonomija; učenici; primarno obrazovanje
(educational achievement; Bloom taxonomy; students; elementary education)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati koja razina obrazovnog postignuća je trajnija , odnosno koje razine obrazovnih postignuća učenici duže pamte. Istraživanje je provedeno u lipnju 2009. godine, a zatim ponovno u rujnu 2009. godine u prvim, drugim i trećim razredima osnovne škole „Retfala“ u Osijeku. Primijenjena je metoda rada na dokumentaciji, statistička obrada podataka. S učenicima je proveden ispit znanja kojim su provjerene razine obrazovnih postignuća, prvo u lipnju, a zatim ponovno u rujnu. U prvom i drugom razredu nakon statističke obrade rezultati istraživanja pokazuju da su kod učenika nakon tromjesečne stanke i ne ponavljanja gradiva zastupljenije niže razine obrazovnih postignuća ( znanje, razumijevanje i primjena ). U trećem razredu učenici su puno bolje riješili zadatke u kojima su upotrebljavali više razine obrazovnih postignuća ( analiza, sinteza i vrednovanje ). Učiteljice su u radu s učenicima primjenjivale sve razine obrazovnih postignuća što je i utjecalo na rezultate ispita. Nije važno učenike samo naučiti znanju već da i oni sami nauče učiti, da nauče misliti, promišljati i promatrati svijet oko sebe. Svemu tome uvelike pomažu rzine obrazovnih postignuća koje trebamo primjenjivati s učenicima od malih nogu. Ključne riječi: razine obrazovnih postignuća, obrazovna postignuća
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek