Pregled bibliografske jedinice broj: 500972
Usluga - izvor konkurentske prednosti
Usluga - izvor konkurentske prednosti // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 213-224
CROSBI ID: 500972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usluga - izvor konkurentske prednosti
(Service - source of competitive advantage)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove poslovnog upravljanja
Urednik/ci
Tipurić, Darko
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
213-224
ISBN
953-6025-08-6
Ključne riječi
usluga potrošaču, proizvodni sektor, konkurentska prednost
(customer service, production sector, competitive advantage)
Sažetak
Poduzeća koja se tradicionalno smatraju proizvodnim uočavaju potrebu usvajanja i primjene znanja i vještina specifičnih za upravljanje i marketing usluga. Usluga je važno oružje u konkurentskoj borbi u gotovo svim proizvodnim djelatnostima. Nuditi dobar proizvod bez odgovarajućih pratećih usluga nipošto nije dovoljno, naprotiv, takvo razmišljanje i ponašanje poduzeća dovodi u podređeni položaj u odnosu prema konkurenciji. Opipljivim, materijalnim proizvodima moguće je dodati niz uslužnih komponenti poput: različitih savjetodavnih usluga prije, za vrijeme i nakon kupnje, pogodnosti odgođenih plaćanja, korištenja na leasing, obuke nužne za pravilno korištenje proizvoda, održavanja, itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija