Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500972

Usluga - izvor konkurentske prednosti


Ozretić Došen, Đurđana
Usluga - izvor konkurentske prednosti // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 213-224


CROSBI ID: 500972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usluga - izvor konkurentske prednosti
(Service - source of competitive advantage)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove poslovnog upravljanja

Urednik/ci
Tipurić, Darko

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
213-224

ISBN
953-6025-08-6

Ključne riječi
usluga potrošaču, proizvodni sektor, konkurentska prednost
(customer service, production sector, competitive advantage)

Sažetak
Poduzeća koja se tradicionalno smatraju proizvodnim uočavaju potrebu usvajanja i primjene znanja i vještina specifičnih za upravljanje i marketing usluga. Usluga je važno oružje u konkurentskoj borbi u gotovo svim proizvodnim djelatnostima. Nuditi dobar proizvod bez odgovarajućih pratećih usluga nipošto nije dovoljno, naprotiv, takvo razmišljanje i ponašanje poduzeća dovodi u podređeni položaj u odnosu prema konkurenciji. Opipljivim, materijalnim proizvodima moguće je dodati niz uslužnih komponenti poput: različitih savjetodavnih usluga prije, za vrijeme i nakon kupnje, pogodnosti odgođenih plaćanja, korištenja na leasing, obuke nužne za pravilno korištenje proizvoda, održavanja, itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Usluga - izvor konkurentske prednosti // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 213-224
Ozretić Došen, Đ. (2003) Usluga - izvor konkurentske prednosti. U: Tipurić, D. (ur.) Osnove poslovnog upravljanja. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 213-224.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {2003}, pages = {213-224}, keywords = {usluga potro\v{s}a\v{c}u, proizvodni sektor, konkurentska prednost}, isbn = {953-6025-08-6}, title = {Usluga - izvor konkurentske prednosti}, keyword = {usluga potro\v{s}a\v{c}u, proizvodni sektor, konkurentska prednost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {2003}, pages = {213-224}, keywords = {customer service, production sector, competitive advantage}, isbn = {953-6025-08-6}, title = {Service - source of competitive advantage}, keyword = {customer service, production sector, competitive advantage}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font