Pregled bibliografske jedinice broj: 500969
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 201-212
CROSBI ID: 500969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga
(Internal marketing - precondition for successful external marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove poslovnog upravljanja
Urednik/ci
Tipurić, Darko
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
201-212
ISBN
953-6025-08-6
Ključne riječi
interni marketing, konkurentska prednost
(internal marketing, competitive advantage)
Sažetak
Bit koncepta internog marketinga sadržana je u postavci da poduzeće, želi li uspješno poslovati, mora shvatiti potrebu uvođenja i primjene marketinga u odnosu prema vlastitim ljudskim potencijalima. To jest, uspjeh marketinga prema potrošačima i/ili korisnicima usluga na eksternom tržištu bitno je određen uspjehom marketinga na internom tržištu. Uvođenjem i primjenom internog marketinga maoguća je diferencijacija poduzeća i stjecanje konkurentske prednosti. On je u funkciji otklanjanja konflikata između funkcijskih područja u poduzeću (osobito između marketinga i proizvodnje). Također, pozitivno utječe na inovacije, njihov razvoj, primjenu i širenje. Znatni rezultati postižu se na području motivacije zaposlenika, te u smanjenju njihova odlaska iz poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija