Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500969

Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga


Ozretić Došen, Đurđana
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 201-212


CROSBI ID: 500969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga
(Internal marketing - precondition for successful external marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove poslovnog upravljanja

Urednik/ci
Tipurić, Darko

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
201-212

ISBN
953-6025-08-6

Ključne riječi
interni marketing, konkurentska prednost
(internal marketing, competitive advantage)

Sažetak
Bit koncepta internog marketinga sadržana je u postavci da poduzeće, želi li uspješno poslovati, mora shvatiti potrebu uvođenja i primjene marketinga u odnosu prema vlastitim ljudskim potencijalima. To jest, uspjeh marketinga prema potrošačima i/ili korisnicima usluga na eksternom tržištu bitno je određen uspjehom marketinga na internom tržištu. Uvođenjem i primjenom internog marketinga maoguća je diferencijacija poduzeća i stjecanje konkurentske prednosti. On je u funkciji otklanjanja konflikata između funkcijskih područja u poduzeću (osobito između marketinga i proizvodnje). Također, pozitivno utječe na inovacije, njihov razvoj, primjenu i širenje. Znatni rezultati postižu se na području motivacije zaposlenika, te u smanjenju njihova odlaska iz poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 201-212
Ozretić Došen, Đ. (2003) Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga. U: Tipurić, D. (ur.) Osnove poslovnog upravljanja. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 201-212.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {2003}, pages = {201-212}, keywords = {interni marketing, konkurentska prednost}, isbn = {953-6025-08-6}, title = {Interni marketing - preduvjet uspje\v{s}nog eksternog marketinga}, keyword = {interni marketing, konkurentska prednost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, editor = {Tipuri\'{c}, D.}, year = {2003}, pages = {201-212}, keywords = {internal marketing, competitive advantage}, isbn = {953-6025-08-6}, title = {Internal marketing - precondition for successful external marketing}, keyword = {internal marketing, competitive advantage}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font