Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500750

Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi?


Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak, Natalija; Žic Ralić, Anamarija
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi? // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. str. 67-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 500750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi?
(What teachers think about the role of teaching assistants?)

Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Lisak, Natalija ; Žic Ralić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina - Tuzla, 2010, 67-78

Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 26.11.2010. - 28.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji; asistent u nastavi; djeca s teškoćama; kvalitativno istraživanje
(teachers; teaching assistant; children with disabilities; qualitative study)

Sažetak
Edukacijsko uključivanje djece s teškoćama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove skupine djece (Igrić, Kobetić, Lisak, 2008). Prethodna istraživanja ukazala su kako je za sustavnu podršku potrebna aktivna uloga učitelja, pozitivni stavovi prema integraciji (Kiš-Glavaš, 2000), stručno usavršavanje učitelja (Stančić, Kiš- Glavaš, Igrić, 2001), te njegova dobra suradnja sa stručnim suradnikom, roditeljima i samim djetetom (Hirsto, 2010). U evaluaciji modela podrške edukacijskom uključivanju - mobilni stručni tim i asistent u nastavi, koji je prisutan u Hrvatskoj, pokazalo se kako je neophodna dobra suradnja učitelja i asistenta (Igrić, Kobetić, Lisak, 2008 ; Igrić, Cvitković, Lisak, Kobetić, 2010.) Cilj ovog kvalitativnog istraživanja bio je ispitati mišljenje učitelja o iskustvu rada s asistentima u Osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku o ulozi asistenta, suradnji i radu s asistentom te prijedlozma i očekivanjima od buduće suradnje. Sudionici ovog istraživanja su učitelji Osnovne škole Ljudevita Gaja u Osijeku koji imaju iskustvo rada s asistentom u nastavi. Sudionika je 12, svi su ženskog spola s podjednakim radnim stažom i podjednakim iskustvom rada s djecom s teškoćama. Istraživanje je provedeno polustrukturiranim intervjuom, konstruiranim za potrebe ovog kvalitativnog istraživanja. Analiza odgovora u skladu s unaprijed postavljenim kategorijama: uloga asistenta, suradnja i rad s asistentom, prijedlozi i očekivanja od buduće suradnje., s obzirom da se radi o inkluzivnoj školi, daje smjernice o poželjnom odnosu učitelja i asistenata u nastavi i o uvjetima koji pogoduju takvom odnosu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak, Natalija; Žic Ralić, Anamarija
Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi? // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2010. str. 67-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krampač-Grljušić, A., Lisak, N. & Žic Ralić, A. (2010) Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi?. U: Vantić Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih.
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Lisak, Natalija and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija}, editor = {Vanti\'{c} Tanji\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {67-78}, keywords = {u\v{c}itelji, asistent u nastavi, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, title = {\v{S}to u\v{c}itelji misle o ulozi asistenta u nastavi?}, keyword = {u\v{c}itelji, asistent u nastavi, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Lisak, Natalija and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija}, editor = {Vanti\'{c} Tanji\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {67-78}, keywords = {teachers, teaching assistant, children with disabilities, qualitative study}, title = {What teachers think about the role of teaching assistants?}, keyword = {teachers, teaching assistant, children with disabilities, qualitative study}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font