Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500626

Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi


Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 23 (2010), 1; 57-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 500626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi
(AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE)

Autori
Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 23 (2010), 1; 57-76

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kategorije; vrjednovanje; inteligencija; djeca
(categories; evaluation; intelligence; children)

Sažetak
U ovom radu željeli smo ispitati postojanje spolnih i dobnih razlika u implicitnim teorijama koje imaju djeca predškolske dobi o pojmu inteligencije te ponašanju onog tko je po njihovu mišljenju inteligentan. Provjeravali smo postoje li razlike u vrjednovanju kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije s obzirom na dob i spol djece. Ispitali smo prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da djeca različitih dobnih skupina u svojim implicitnim opisima inteligencije i ponašanja onoga tko je po njihovu mišljenju inteligentan podjednako vrjednuju i nekognitivne i kognitivne aspekte inteligencije. S druge strane, nismo utvrdili ni statistički značajne spolne razlike u zastupljenosti nekognitivnih i kognitivnih aspekata inteligencije u dječjim opisima inteligencije. Dane su smjernice za buduća istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 23 (2010), 1; 57-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sindik, J. & Đunđenac, R. (2010) Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 23 (1), 57-76.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \DJun\djenac, Ranka}, year = {2010}, pages = {57-76}, keywords = {kategorije, vrjednovanje, inteligencija, djeca}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {kategorije, vrjednovanje, inteligencija, djeca} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \DJun\djenac, Ranka}, year = {2010}, pages = {57-76}, keywords = {categories, evaluation, intelligence, children}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE}, keyword = {categories, evaluation, intelligence, children} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font