Pregled bibliografske jedinice broj: 500462
Koncept cjeloživotnog obrazovanja i njegov utjecaj na studente druge životne dobi
Koncept cjeloživotnog obrazovanja i njegov utjecaj na studente druge životne dobi // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 4 (2010), 1-2; 179-197 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 500462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept cjeloživotnog obrazovanja i njegov utjecaj na studente druge životne dobi
(The concept of the lifelong learning and its impact on part-time students)
Autori
Prelas-Kovačević, Anita ; Vretenar, Maja
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 4
(2010), 1-2;
179-197
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; studenti druge životne dobi ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici ; Veleučilište u Slavonskom Brodu
(lifelong learning ; part-time students ; College of Tourism and IT Management ; University of Applied Sciences of Slavonski Brod)
Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje, odnosno učenje tijekom cijeloga života, za svako društvo ima prioritetnu važnost, jer se dinamični društveni i gospodarski razvoj mogu zasnivati samo na kvalitetno visokoobrazovanim stručnjacima. Proces cjeloživotnog obrazovanja predstavlja jednu od najvažnijih komponenata konkurentnosti svake države te sredstvo koje će u uvjetima brzih promjena i globalizacije, svakom pojedincu omogućiti uspostavljanje ravnoteže između učenja i rada te stalno prilagođavanje istim tim promjenama. Autori u radu istražuju koliko su izvanredni studenti (studenti druge životne dobi) Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici i Veleučilišta u Slavonskom Brodu upoznati s procesom cjeloživotnog obrazovanja te koje preferencije i ciljeve imaju nakon završenog studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu,
Veleučilište u Virovitici