Pregled bibliografske jedinice broj: 500426
Doprinos istraživanju položaja osoba s intelektualnim teškoćama
Doprinos istraživanju položaja osoba s intelektualnim teškoćama // S vama, 1 (2006), 2/3; 55-57 (podatak o recenziji nije dostupan, ispravak, ostalo)
CROSBI ID: 500426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos istraživanju položaja osoba s intelektualnim teškoćama
(Contribution to research the status od persons with intelectual disabilities)
Autori
Pintarić Mlinar, Ljiljana
Izvornik
S vama (1334-9058) 1
(2006), 2/3;
55-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ispravak, ostalo
Ključne riječi
pristup obrazovanju i zapošljavanju djece i osoba s intelektualnim teškoćama; izvješće o monitoringu
(Access to education and employment of children and persons with intellectual disabilities; report on monitoring)
Sažetak
Istraživanje o položaju djece i osoba s intelektualnim teškoćama načinjeno je prema jedinstvenoj metodologiji/upitniku primijenjenom u 14 zemalja Europe, kako članicama EU, tako i zemljama kandidatkinjama: u Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Estoniji, Grčkoj, Mađarskoj, Latviji, Nizozemskoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Slovačkoj, Sloveniji i Ujedinjenom Kraljevstvu. Izvješće je pokazalo da je pristup obrazovanju i zapošljavanju osoba s intelektualnim teškoćama, u Hrvatskoj kao i većini europskih zemalja, još uvijek opterećen neznanjem, predrasudama i neravnopravnim položajem ove skupine osoba u društvu. Posebnost položaja djece s intelektualnim teškoćama do izražaja dolazi u razdoblju odabira primjernog oblika školovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Pintarić Mlinar
(autor)