Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 500424

Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti


Narančić Kovač, Smiljana
Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 21 (1992), 2; 103-118 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 500424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti
(The possibility of introducing the genre-based text analysis in the EST courses)

Autori
Narančić Kovač, Smiljana

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 21 (1992), 2; 103-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
znanstveni članak; žanrovi znanstvene literature; analiza žanra; engleski jezik u znanosti i tehnologiji; nastava jezika struke
(research article; genres of scientific literature; genre-based text analysis; English for Science and Technology; teaching English for specific purposes)

Sažetak
Tematiziranje konvencionalnih znanstvenih žanrova u nastavi engleskog jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti (EST nastava) pomaže ostvarenju jednoga od njezinih najvažnijih ciljeva, boljem snalaženju studenata u znanstvenoj literaturi, i već na taj način, njihovu lakšem pristupu u međunarodnu znanstvenu zajednicu. Budući da se u EST nastavi u nas uvriježila interpretacija teksta i diskursa na tragu suvremenih uvida u metodiku nastave engleskog jezika kao jezika struke, to bi ovo proširenje gradiva uslijedilo kao logično i ne bi zahtijevalo bitne modifikacije nastavnih metoda, pa čak ni nastavnih materijala. Osim toga, rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 323 studenta fizike i kemije upućuju na to da oni posjeduju predznanja koja im, sistematizirana, dopunjena i osmišljena kroz EST nastavu dijelom i zbog očekivanog pozitivnog transfera znanja i vještina, omogućuju da bez većih teškoća razlikuju i usvoje glavna svojstva različitih žanrova znanstvene literature, kao što je npr. izrazito konvencionalni i za znanstvenu komunikaciju tipični žanr znanstvenog članka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
6-03-168

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Smiljana Narančić Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana
Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 21 (1992), 2; 103-118 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Narančić Kovač, S. (1992) Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 21 (2), 103-118.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1992}, pages = {103-118}, keywords = {znanstveni \v{c}lanak, \v{z}anrovi znanstvene literature, analiza \v{z}anra, engleski jezik u znanosti i tehnologiji, nastava jezika struke}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {21}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Mogu\'{c}nost uvo\djenja analize \v{z}anra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti}, keyword = {znanstveni \v{c}lanak, \v{z}anrovi znanstvene literature, analiza \v{z}anra, engleski jezik u znanosti i tehnologiji, nastava jezika struke} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1992}, pages = {103-118}, keywords = {research article, genres of scientific literature, genre-based text analysis, English for Science and Technology, teaching English for specific purposes}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {21}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {The possibility of introducing the genre-based text analysis in the EST courses}, keyword = {research article, genres of scientific literature, genre-based text analysis, English for Science and Technology, teaching English for specific purposes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font