Pregled bibliografske jedinice broj: 50000
Profesori biologije i kemije: Sociodemografska obilježja i proces školovanja
Profesori biologije i kemije: Sociodemografska obilježja i proces školovanja // Školski vjesnik, 49 (2000), 1; 21-33 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstven članak, ostalo)
CROSBI ID: 50000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesori biologije i kemije: Sociodemografska obilježja i proces školovanja
(Biology and chemistry teachers: Sociodemographic characteristics and their schooling)
Autori
Pilić, Šime ; Lovrić, Jasminka
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 49
(2000), 1;
21-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstven članak, ostalo
Ključne riječi
profesija nastavnik; profesor biologije i kemije; sociodemografska obilježja; proces školovanja; tranzicijsko društvo
(Teaching profession; biology and chemistry teacher; sociodemographic characteristics; schooling; transition society)
Sažetak
U sklopu istraživanja nastavničke profesije, autori su proveli sociološku anketu na slučajnom uzorku profesora biologije i kemije (N = 105).
U ovom članku prvo se iznose rezultati empirijskog istraživanja o nekim sociodemografskim pokazateljima kao što su spolna i dobna struktura profesora, zatim godine radnog iskustva, tip naselja u kojem su rođeni, odnosno gdje su proveli djetinjstvo, kao i tip naselja stalnog boravka. Zatim se iznose rezultati istraživanja o procesu školovanja profesora biologije i kemije: završene srednje škole, vrsta studija, stručna sprema, izvori financiranja i način stanovanja za vrijeme studija, uspjeh, faktori izbora obrazovanja i sl. Gdje je moguće u analizu su uključene usporedbe s ukupnom strukturom nastavnika u hrvatskom društvu i nekim drugim tranzicijskim društvima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA