Pregled bibliografske jedinice broj: 499830
Transmutacija, intersemiotičko prevođenje i strukturalna korelacija
Transmutacija, intersemiotičko prevođenje i strukturalna korelacija // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulumu / Hicela, Ivon (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2010. str. 55-66
CROSBI ID: 499830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transmutacija, intersemiotičko prevođenje i strukturalna korelacija
(Transmutation, intersemiotic translation and structural correlation)
Autori
Huzjak, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulumu
Urednik/ci
Hicela, Ivon
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
Grad
Split
Godina
2010
Raspon stranica
55-66
ISBN
978-953-7395-26-1
Ključne riječi
intersemiotički prijevod, prijevod i interpretacija, semiotika slike
(intersemiotic translation, translation and interpretation, semiotic of an image)
Sažetak
Lingvisti kritiziraju vizualni jezik ukazujući kako nema osobine pravog jezika. Proučavanjem slabosti jezika koje izlaze na vidjelo u problemima prijevoda, posebno književnosti, predlažemo ublažavanje definicija. Svaki je prijevod istovremeno interpretacija, što čini likovni pedagog svojim učenicima poučavajući ih. Intersemiotičkim prijevodima iz jednog područja u drugo moguće je sačuvati izražajnu dominantu koja čini suštinu pojedinog umjetničkog djela. Ta je dominanta suština koju treba podučavati u nastavi, a izbjegavati literarno tumačenje djela na površnoj, tematskoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija