Pregled bibliografske jedinice broj: 49982
Nastava sociologije obrazovanja u Hrvatskoj
Nastava sociologije obrazovanja u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 140 (1999), 4; 481-487 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 49982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava sociologije obrazovanja u Hrvatskoj
(Teaching Sociology of education in Croatia)
Autori
Pilić, Šime
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 140
(1999), 4;
481-487
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
Sveučilišna nastava; Sociologija obrazovanja; nastavnički fakulteti; sveučilišta u Hrvatskoj; edukacijske znanosti
(University teaching; Sociology of Education; teacher's faculties; Croatian universities; Educational Scienses)
Sažetak
U radu se, u povodu devedesete obljetnice uvođenja predmeta Sociologija obrazovanja u sveučilišnu nastavu, najprije ističe značaj toga događaja u svijetu za što je zaslužan američki profesor hrvatskog podrijetla H. A. Suzzallo. Potom se raspravlja o potrebi nastave iz predmeta edukacijskih znanosti na svim nastavničkim fakultetima i nastavničkim smjerovima drugih fakulteta kao o bitnim sadržajima osnova nastavničke struke, odnosno temeljnim nastavničkim znanjima i umijećima. Sociologija (odgoja i) obrazovanja zajedno s drugim kolegijima iz područja pedagoško - psihološkog obrazovanja u izobrazbi nastavnika omogućuje stjecanje nastavničke kompetencije.
Posebno se ukratko ističe zastupljenost predmeta Sociologije odgoja i obrazovanja na nastavničkim fakultetima u zemljama Europske unije. Analizira se ustrojenost nastave iz te znanstvene discipline na sva četiri sveučilišta u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA