Pregled bibliografske jedinice broj: 499605
Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?
Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 44 (2010), 5-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 499605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću?
(What are the causes of cultural differences in mathematical achievement?)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 44
(2010);
5-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poučavanje matematike; kulturalne razlike
(mathematics teaching; cultural differences)
Sažetak
Brojna istraživanja pokazuju kako djeca iz različitih zemalja mogu imati bitno drugačiji učinak na standardiziranim testovima iz matematike. U radu su opisani najbitniji čimbenici koji imaju utjecaj na ovakve rezultate - obitelj, sustav vrijednosti u društvu, jezik, te obrazovni čimbenici: vrijeme u školi provedeno u učenju matematike, domaće zadaće, kurikulum i metode poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)