Pregled bibliografske jedinice broj: 499385
Analiza stavova i želja učitelja o stručnom usavršavanju s ciljem unapređenja kvalitete ukupnog rada učitelja u nastavnom procesu
Analiza stavova i želja učitelja o stručnom usavršavanju s ciljem unapređenja kvalitete ukupnog rada učitelja u nastavnom procesu // (Pre)opterećenost učenika / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2001. str. 45-50
CROSBI ID: 499385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova i želja učitelja o stručnom usavršavanju s ciljem unapređenja kvalitete ukupnog rada učitelja u nastavnom procesu
(Analysis of the attitudes and desires about the teacher professional development with the aim of improving the overall quality of teachers in the educational process)
Autori
Burcar, Željko ; Bjelica Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
(Pre)opterećenost učenika
Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
45-50
ISBN
953-6134-40-3
Ključne riječi
stručno usavršavanje, opterećenje učenika
(professional development, pupils load)
Sažetak
Od završenog fakulteta kroz polaganje stručnog ispita učitelj je bio podvrgnut stručnom osposobljavanju koje se definiralo iz središnjice, zvala se ona Zavodom ili nekim sličnim imenom. Izuzetno rijetko vršene su ozbiljne analize potreba učitelja za stručnim usavršavanjem, a takve analize, ako su postojale, rađene su različitim procjenama i promišljanjima. Suvremena tehnologija i multipliciranje znanja pred učitelja su postavile nove izazove u vidu permanentnog stručnog usavršavanja kako se ne bi u nekim segmentima našli zatečeni izuzetnim znanjem svojih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija