Pregled bibliografske jedinice broj: 499162
Individualizacija uvježbavanja rukometnih tehnika korištenjem igre graničara u osnovnoj školi
Individualizacija uvježbavanja rukometnih tehnika korištenjem igre graničara u osnovnoj školi // INDIVIDUALIZACIJA RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 308-311
CROSBI ID: 499162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualizacija uvježbavanja rukometnih tehnika korištenjem igre graničara u osnovnoj školi
(Individualization of handball training techniques using the game border guards in elementary school)
Autori
Burcar Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
INDIVIDUALIZACIJA RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE
Urednik/ci
Findak Vladimir
Izdavač
Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
308-311
ISBN
953-95082-6-6
Ključne riječi
diferencijacija, individualizacija, evaluacija, rukomet, Graničar
(differentiation, individualization, evaluation, handball, dodgeball)
Sažetak
Rukomet je kontaktna športska igra čiji se elementi poučavaju i uvježbavaju u osnovnoj školi izdvojeno, ali i kroz igru. U igri postoje rizici ozljeđivanja učenika tijekom kontakata. U svrhu smanjenja rizika ozljeđivanja prilikom uvježbavanja rukometnih tehnika kroz igru: hvatanje, dodavanje, gađanje, ciljanje i skok-šut, a prije provođenja stvarne igre na dva gola, moguće je koristiti modificiranu igru Graničara. Modificirajući pravila igre Graničara, uz korištenje rukometnih tehnika koje su u skladu s Nastavnim planom i programom za osnovne škole moguće je provesti individualizaciju izvedbe učenika u grupnoj aktivnosti, koja osim svojih kinantropoloških učinaka sadrži socijalizacijske i psihološke učinke na pravilan razvoj učenika, kao na primjer: razvoj timskog rada, sposobnost podjele uloga u timu, razvoj suradnje, zadovoljavanje potrebe za igrom i natjecanjem, afirmativnim reagiranjem na frustraciju, itd. Ovakvim oblikom individualizacije može se omogućiti svakom pojedinom učeniku njegov osobni doprinos timu i zadovoljenje njegovih individualnih potreba tako da se maksimalno utječe na njegovo učenje i razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija