Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 499143

Povezanost ciljne orijentacije u učenju i optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila sa školskim uspjehom


Sladić, Adriana
Povezanost ciljne orijentacije u učenju i optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila sa školskim uspjehom, 2010., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 499143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost ciljne orijentacije u učenju i optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila sa školskim uspjehom
(Relations between goal orientation in learning, optimistic and pessimistic explanatory style and school performance)

Autori
Sladić, Adriana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
22.11

Godina
2010

Stranica
65

Mentor
Franc, Renata

Ključne riječi
samoregulirano učenje; ciljna orijentacija u učenju; optimističan i pesimističan eksplanatorni stil; školski uspjeh
(selfregulated learning; goal orientation in learning; optimistic and pessimistic explanatory style; school performance)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos ciljne orijentacije u učenju, optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila i školskog uspjeha kod učenika osnovnoškolske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 329 učenika predmetne nastave triju osnovnih škola na području grada Karlovca (168 dječaka i 161 djevojčica). Primijenjeni su sljedeći instrumenti: Upitnik ciljne orijentacije u učenju, Upitnik atribucijskog stila za djecu CASQ i Upitnik općih podataka. Školski uspjeh izračunat je kao prosjek ocjena iz predmeta na školskom polugodištu. Dobiveni rezultati pokazali su postojanje razlika u ciljnoj orijentaciji i optimističnom i pesimističnom eksplanatornom stilu s obzirom na školski uspjeh učenika. Korelacijske analize pokazuju značajnu pozitivnu povezanost između optimističnog eksplanatornog stila i orijentacije na učenje kao i između pesimističnog eksplanatronog stila i orijentacije na ishod. Ciljna orijentacija u učenju i optimističan i pesimističan eksplanatorni stil imaju različite prediktivne ishode na školski uspjeh učenika. Učenici orijentirani na učenje i oni sa pesimističnim eksplanatornim stilom imaju veću vjerojatnost za postizanje boljeg školskog uspjeha od učenika orijentiranih na ishod i na izbjegavanje truda te onih sa optimističnim eksplanatornim stilom.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941533-1514 - Društveni stavovi i međugrupni odnosi u hrvatskom društvu (Franc, Renata, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Franc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sladić, Adriana
Povezanost ciljne orijentacije u učenju i optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila sa školskim uspjehom, 2010., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Sladić, A. (2010) 'Povezanost ciljne orijentacije u učenju i optimističnog i pesimističnog eksplanatornog stila sa školskim uspjehom', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sladi\'{c}, Adriana}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {samoregulirano u\v{c}enje, ciljna orijentacija u u\v{c}enju, optimisti\v{c}an i pesimisti\v{c}an eksplanatorni stil, \v{s}kolski uspjeh}, title = {Povezanost ciljne orijentacije u u\v{c}enju i optimisti\v{c}nog i pesimisti\v{c}nog eksplanatornog stila sa \v{s}kolskim uspjehom}, keyword = {samoregulirano u\v{c}enje, ciljna orijentacija u u\v{c}enju, optimisti\v{c}an i pesimisti\v{c}an eksplanatorni stil, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sladi\'{c}, Adriana}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {selfregulated learning, goal orientation in learning, optimistic and pessimistic explanatory style, school performance}, title = {Relations between goal orientation in learning, optimistic and pessimistic explanatory style and school performance}, keyword = {selfregulated learning, goal orientation in learning, optimistic and pessimistic explanatory style, school performance}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font