Pregled bibliografske jedinice broj: 498980
Projektni pristup u modeliranju igre i razvoju igre tenisača
Projektni pristup u modeliranju igre i razvoju igre tenisača // Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak Boris (ur.).
Sveti Ivan Zelina: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 377-381
CROSBI ID: 498980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektni pristup u modeliranju igre i razvoju igre tenisača
(Project approach to modeling of the tennis players performance)
Autori
Burcar Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Urednik/ci
Neljak Boris
Izdavač
Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Grad
Sveti Ivan Zelina
Godina
2009
Raspon stranica
377-381
ISBN
978-953-95082-5-6
Ključne riječi
projektni pristup, razvoj teniske igre
(project approach, developing tennis performance)
Sažetak
Vrhunski tenis u današnje vrijeme pretpostavlja vrhunsku izvedbu u svim svojim segmentima, a posebno: tehnike, strategije i taktike. Svaki vrhunski tenisač posjeduje svoje snage i slabosti koje u susretu dvaju igrača tijekom teniskog meča mogu biti i prilike i prijetnje. S druge strane, u suvremenom menadžmentu tijekom analize tržišta i analize tvrtke koja se nalazi u tržišnoj situaciji, a posebno tijekom izrade strateškog plana razvoja ili kratkoročnog planiranja, tvrtke izrađuju SWOT analizu i koriste projekt kao sredstvo promjene i razvoja. Ako razvojni plan igrača možemo usporediti sa tržišnom situacijom ili razvojnim planom tvrtke, ili ako možemo usporediti teniski meč s tržišnom borbom, sigurno je da se za plan razvoja igrača mogu koristiti prikladni projektni principi. Isto tako, projektni pristup koji se koristi u suvremenom menadžmentu može biti koristan u koncepciji igre, taktici igre, poučavanju teniske tehnike te u planiranju, programiranju i kontroli treninga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija