Pregled bibliografske jedinice broj: 498958
Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu
Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 346-351 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 498958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu
(Theoretical Model of the Project-based Approach to Course Design)
Autori
Burcar Željko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 3;
346-351
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
projektni pristup; obrazovni dizajn; kompetencije; znanja; vještine; sposobnosti; osobine; društvo znanja; evaluacija
(project approach; design education; competence; knowledge; skills; abilities; characteristics; knowledge society; the evaluation)
Sažetak
Projektni pristup omogućava novi pristup dizajniranju obrazovnog procesa u društvu znanja 21. stoljeća. Znanje kao jedan od ključnih sastavnica kompetencije preduvjet je uspješnosti na tržištu rada. Tržište rada za četiri, osam ili dvanaest godine zahtijevat će nove kompetencije za koje obrazovni sustav treba pripremiti današnjeg učenika. Obrazovni dizajn omogućiti će trajno redizajniranje obrazovnog sustava prema projektnom principu od cilja prema unazad na svim razinama obrazovne piramide u makro, mezo i mikro strukturi. Teorijski model pretpostavka je novom pristupu koji će se trebati dokazati i empirijskim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija