Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498297

Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj


Jugo, Damir; Tomić, Zoran; Katica, Dijana
Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj // Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta, 2010. str. 175-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 498297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj
(Implementation of Strategic Public Relations in Tourism – Example of Croatian County Tourist Boards)

Autori
Jugo, Damir ; Tomić, Zoran ; Katica, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado - Zadar : Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta, 2010, 175-188

ISBN
978-953-7237-47-9

Skup
Međunarodni znanstveni skup "Mediji i turizam"

Mjesto i datum
Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću; strategija; turizam; županijske turističke zajednice
(public relations; strategy; tourism; Croatian County Tourist Boards)

Sažetak
Jedna od osnovnih uloga odnosa s javnošću u turizmu jest informiranje javnosti i potencijalnih turista o konkretnoj ponudi te utjecanje na poznatost i imidž određene destinacije. Tržište turističke ponude svakodnevno raste, a turisti postaju sve zahtjevniji što pred sve upravljače turističkom ponudom stavlja imperativ kreiranja novih usluga i njihove adekvatne promocije. Učinkovitost primjene odnosa s javnošću u turizmu, jednako kao i u drugim područjima njihove primjene, uvelike ovisi o strateškom pristupu problematici. Autor analizira strateške odrednice odnosa s javnošću u turizmu i njihovu primjenu u sustavu županijskih turističkih zajednica u Republici Hrvatskoj kroz četverofazni proces rješavanja problema i planiranja u odnosima s javnošću – definiranja problema, planiranje i stvaranje programa, poduzimanje akcije i komunikacije te konačne procjene programa. Nažalost, strateški pristup odnosima s javnošću u županijskim turističkim zajednicama u Hrvatskoj nije dovoljno zastupljen. Anketno istraživanje provedeno među županijskim turističkim zajednicama pokazuje kako većina županijskih turističkih zajednica nema definiranu strategiju odnosa s javnošću, a odnosima s javnošću ne pristupa sa strateške razine uzimajući u obzir četverofazni proces rješavanja problema. Uloga odnosa s javnošću u turizmu u budućnosti će postajati sve važnija, a bez strateškog pristupa neće biti moguće ostvariti svoje komunikacijske i promotivne ciljeve. Autor zaključuje kako je za sustavnu i koordiniranu promociju hrvatskih županijskih turističkih zajednica nužno stvaranje jedinstvene komunikacijske strategije na nacionalnoj razini, koja bi zacrtala osnovne strateške smjernice i definirala specifične komunikacijske aktivnosti, sve što bi rezultiralo stvaranjem prepoznatljivosti svih hrvatskih županija i njihovih turističkih zajednica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Zoran Tomić (autor)

Avatar Url Damir Jugo (autor)

Avatar Url Dijana Katica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jugo, Damir; Tomić, Zoran; Katica, Dijana
Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj // Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta, 2010. str. 175-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jugo, D., Tomić, Z. & Katica, D. (2010) Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj. U: Krpan, T. & Sušac, V. (ur.)Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa.
@article{article, author = {Jugo, Damir and Tomi\'{c}, Zoran and Katica, Dijana}, year = {2010}, pages = {175-188}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strategija, turizam, \v{z}upanijske turisti\v{c}ke zajednice}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Primjena strate\v{s}kih odnosa s javno\v{s}\'{c}u u turizmu - Primjer \v{z}upanijskih turisti\v{c}kih zajednica u Hrvatskoj}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strategija, turizam, \v{z}upanijske turisti\v{c}ke zajednice}, publisher = {Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta}, publisherplace = {Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jugo, Damir and Tomi\'{c}, Zoran and Katica, Dijana}, year = {2010}, pages = {175-188}, keywords = {public relations, strategy, tourism, Croatian County Tourist Boards}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Implementation of Strategic Public Relations in Tourism – Example of Croatian County Tourist Boards}, keyword = {public relations, strategy, tourism, Croatian County Tourist Boards}, publisher = {Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta}, publisherplace = {Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font